Citat:
Ursprungligen postat av
trmg
Ängeln på min axel säger att jag borde ge fan i den här magiska såsen, men när djävulen på min andra axel läser era rapporter så menar han på att detta är riktigt dunder och att jag borde prova =)
Ja, jag vet inte om man kan kalla tryck över bröstet, astmalunga osv dunder riktigt... men vi är ju alla lite olika 😅
Kan inte påstå att såsen gav ngt positivt förutom under 3-5min då man giggla lite, sen var det iaf för mig mest dåligt mående, det dåliga höll i sig tills dagenefter, astmalungan var kvar i två dagar 🙈
Jag hoppas du väljer ngt bättre, du är värd det, eller ngt man iaf vet halvt vad innehållet är ^^
Och be om CoA om du ska handla av ngn, jag vet att det är lätt att förfalska, men oftast kan man se diskrepanser isf, så då är det bara maila labbet och fråga om aktuellt analysnr stämmer och är aktuellt.
Tyvärr är detta kontentan av att regeringen förbjudit ex: Thc-a.
Gråzons-branscher är tyvärr upplagda så att allt ansvar faller på konsumenten, och att då inte få veta exakt molekylstruktur..
Ja.. du förstår ju, det blir ett enormt risktagande
Gör man så, så bör man kanske revidera sig själv ifall man är i ett bruk, riskbruk eller missbruk
Ta hand om dig 🙏