2026-08-10, 19:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Alltid funkat på mig o jag får då inga sneda ögon. Bullshit,Magic sauce är bra.
Citera
2026-08-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Ängeln på min axel säger att jag borde ge fan i den här magiska såsen, men när djävulen på min andra axel läser era rapporter så menar han på att detta är riktigt dunder och att jag borde prova =)

Nää asså ja hade inte rekommendera det. Ruset är sjukt syntetiskt och me tanke på att ja får så mke bieffekter på bara ngn puff så tror ja detta knasar till det bra mke i längden. Varför kicka något som man inte ens vet vad det är? Speciellt om du får i dig ketengas o skit så kmr du önska att du lysnade på ängeln på axeln ist hahah, men you do you buddy
Citera
2026-08-10, 19:38
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Ängeln på min axel säger att jag borde ge fan i den här magiska såsen, men när djävulen på min andra axel läser era rapporter så menar han på att detta är riktigt dunder och att jag borde prova =)

Ja, jag vet inte om man kan kalla tryck över bröstet, astmalunga osv dunder riktigt... men vi är ju alla lite olika 😅
Kan inte påstå att såsen gav ngt positivt förutom under 3-5min då man giggla lite, sen var det iaf för mig mest dåligt mående, det dåliga höll i sig tills dagenefter, astmalungan var kvar i två dagar 🙈

Jag hoppas du väljer ngt bättre, du är värd det, eller ngt man iaf vet halvt vad innehållet är ^^

Och be om CoA om du ska handla av ngn, jag vet att det är lätt att förfalska, men oftast kan man se diskrepanser isf, så då är det bara maila labbet och fråga om aktuellt analysnr stämmer och är aktuellt.

Tyvärr är detta kontentan av att regeringen förbjudit ex: Thc-a.
Gråzons-branscher är tyvärr upplagda så att allt ansvar faller på konsumenten, och att då inte få veta exakt molekylstruktur..
Ja.. du förstår ju, det blir ett enormt risktagande

Gör man så, så bör man kanske revidera sig själv ifall man är i ett bruk, riskbruk eller missbruk

Ta hand om dig 🙏
Citera
2026-08-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Har du ens provat 3.0?? för 2.0 innehöll THCA om ja minns rätt, den senaste varianten vet ingen vad de innehåller för de står inte ens vad de är på deras egna labbrapport...
Citera
2026-08-10, 19:51
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:

🤣 Gött för dig att dina enzym och luftvägssystem pallade det den här gången. Men att avfärda andras andningsbesvär bara för att du inte fick det, visar framför allt att du saknar koll på grundläggande biologisk variation...
Vi har alla olika fysiologi, receptortäthet och känslighet, eller så drog du helt enkelt vinstlotten i en annars oren batch

Du har ett speciellt diskutionssätt som jag sett här innan, ex cb9 är inte acetat sa du, kallade folk som varna för F*ckface osv...
Men du försvann från cb9 tråden när jag enkelt la upp länken där de påvisat acetat i cb9 inom Europa, så sätt dig ner i båten.

Sinnessjukt att promota ngt du inte ens vet molekylstrukturen på... Straight up Diabolical
Citera
2026-08-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
🤣 Gött för dig att dina enzym och luftvägssystem pallade det den här gången. Men att avfärda andras andningsbesvär bara för att du inte fick det, visar framför allt att du saknar koll på grundläggande biologisk variation...
Vi har alla olika fysiologi, receptortäthet och känslighet, eller så drog du helt enkelt vinstlotten i en annars oren batch

Du har ett speciellt diskutionssätt som jag sett här innan, ex cb9 är inte acetat sa du, kallade folk som varna för F*ckface osv...
Men du försvann från cb9 tråden när jag enkelt la upp länken där de påvisat acetat i cb9 inom Europa, så sätt dig ner i båten.

Sinnessjukt att promota ngt du inte ens vet molekylstrukturen på... Straight up Diabolical

Han visar starka tecken på Magic Sauce överdos hahahh
Senast redigerad av yoacream 2026-08-10 kl. 20:22.
Citera
2026-08-11, 14:53
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoacream
Han visar starka tecken på Magic Sauce överdos hahahh
Jobbigt för er belackare o gatulangare att alla nya noider är bra o rockar.

Vaken acetat eller tillsatser,bara nyttigheter o bra röka.
Citera
2026-08-11, 16:13
Medlem
Testade magic sauce hasch idag, kit kat, skiten var svårrökt som satan och jag uppskattar väl inte ruset särskilt, men det är en bänga ialf.
Citera
2026-08-11, 19:00
Medlem
Citat:
Jobbigt för er belackare o gatulangare att alla nya noider är bra o rockar.

Vaken acetat eller tillsatser,bara nyttigheter o bra röka.

Det är ändå gött att du intygar nyttigheter utan att ens ha en chans att veta vad det är.

Inga frågetecken på det! Raka puckar.

Djävulen på min axel säger att Bluey ska man lita på!
Citera
2026-08-16, 18:57
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Testade magic sauce hasch idag, kit kat, skiten var svårrökt som satan och jag uppskattar väl inte ruset särskilt, men det är en bänga ialf.
Röker du för mycket kommer du se dubbelt och tappa balanssinnet. Jag vaknade och spydde mitt i natten. Jag mådde inte dåligt men kroppen reagerade säkert på någon slags förgiftning. Vågade inte röka dan efter men var på't dan efter det. Rökte betydligt mindre och det kändes bra. Fick lite energi och började punda med prylar. Jag rökte fram till att jag blev lite yr och vimmelkantig och höll upp några timmar. Sedan blev jag tolerant och rökte upp resten på någon dag. Rök det inte som braj.

Jag har en otrolig vana av tunga droger sedan 30 år tillbaka. Gör aldrig som mig.
Citera
2026-08-17, 10:00
Medlem
Okej ja har kikat runt skapligt mke på de folk skriver om Magic Sauce 3.0 och någon nämde att den innehöll Pinaca, här är mer info om Pinaca enligt Wikipedia/google:

PINACA är en kemisk grupp (en indazolkarboxamid-struktur) som används för att tillverka syntetiska cannabinoider, vilka säljs under samlingsnamnet Spice. Varianter som MDMB-4en-PINACA och ADB-4en-PINACA är extremt starka, livsfarliga droger som har kopplats till dödsfall och som Folkhälsomyndigheten narkotikaklassat på grund av den höga risken för akut förgiftning.
PINACA-substanser är en syntetisk cannabinoid som binder till kroppens cannabinoiderceptorer, ofta mycket hårdare än vanlig cannabis. PINACA kan ge svåra kramper, medvetslöshet och hjärtklappning.

Eftersom denna substans är narkotika klassad så skulle de förklara varför de inte står vad innehållet är på deras lapprapporter. Och jag misstänker att detta är Pinaca pga hur hårt den slår, samt hur den får mig att må piss under och även efter ruset. Dock vet jag inte vilken typ av Pinaca det är (Då vissa är säkert farligare en andra) men inte värt att chansa alls.
Citera
2026-08-17, 15:08
Medlem
Inte testat magic sauce 3 men testade den förra.

Fick biverkningar som lågt blodtryck, att jag höll på att svimma när jag reste mig upp.

Fick också kramper, jag stod rakt upp helt spänd i hela kroppen och trillade samtidigt, den kan absolut inte vara bra för hjärtat.
Inga tvivel av att man kan dö av den förra magic sauce så skulle inte litat på denna heller.

Ta hand om er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in