• 2
  • 3
2025-10-01, 14:13
Bannlyst
Om man tar dem på G-punkten är det äkta
Citera
2025-10-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Hej!

Jag läste en tråd och blev nyfiken på två saker:
Är det vanligt att tjejer låter under samlaget och vad beror det på?
Jag själv har inte haft någon tjej så jag vet inte ty jag frågar er som har haft!
Jag har sett olika video där kvinnan inte ljuder ett knist och hon är tyst under hela sexakten.

Det är någon typ av evolutionär grej att kvinnor måste stöna under sex medan män inte gör det. Det verkar som de inte vet inte själva varför de stönar utan det händer automatiskt ungefär som att någon andas.
Citera
2025-10-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
De fejkar för det gör mannen ännu kåtare så sexet är över snabbt.
Män tror att kvinnor låter som de gör i porrfilm.
Jag vaknade varje natt när grannen hade en man. Hon var högljudd när hon fejkade.

Alla kvinnor har bestämt sig kollektivt tillsammans för att fejka stönande.
Citera
2025-10-01, 15:05
Medlem
CuriousMind69s avatar
Olika kvinns för olika (mycket) ljud. Vissa är tysta men man kan höra på andningen, vissa andra, undertecknad inräknad, låter lite för mycket att man får hålla för munnen ibland.

I mitt fall är tyst sex pga folk i närheten inte aktuellt för jag inte vill behöva lägga band på mig och kväva mina ljud. Då är mitt fokus på något annat än min njutning. Men dåligt sex är jag def tyst under
Citera
2025-10-02, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Hej!

Jag läste en tråd och blev nyfiken på två saker:
Är det vanligt att tjejer låter under samlaget och vad beror det på?
Jag själv har inte haft någon tjej så jag vet inte ty jag frågar er som har haft!
Jag har sett olika video där kvinnan inte ljuder ett knist och hon är tyst under hela sexakten.

Det är välidgt olika från tjej till tjej. En del är nästan helta tysta... bara lite "mmm" och svaga "åhhh", medan en del låter så in i norden. Min näst sista älskarinna jag hade tidigare, var sådär löjligt högljudd, så man blev orolig för vad grannarna trodde hände hemma hos mig.
Citera
2025-10-02, 09:51
Medlem
autitistisk fråga
Citera
2025-10-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ett visst vokaliserande är närmast en instinkt. Men det där jävla extrema porrylandet är ju bara pinsamt!

Det beror på om kvinnan är attraktiv eller inte. Har du aldrig legat med någon som låter mycket när du sätter på henne/älskar med henne?
Citera
2025-10-02, 22:06
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det beror på om kvinnan är attraktiv eller inte. Har du aldrig legat med någon som låter mycket när du sätter på henne/älskar med henne?

Verkar ju konstigt att ligga med en kvinna som man inte tycker är attraktiv?
Citera
2025-10-02, 22:21
Medlem
Citat:
Verkar ju konstigt att ligga med en kvinna som man inte tycker är attraktiv?

Jo men det händer ju att man tycker att kvinnan är klockren på kvällen och sen på morgonen när shotsen lämnat kroppen så är det inte lika 100 längre. Och man blir mer ljudkänslig på dagen dessutom.
Citera
2025-10-02, 22:40
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Jo men det händer ju att man tycker att kvinnan är klockren på kvällen och sen på morgonen när shotsen lämnat kroppen så är det inte lika 100 längre. Och man blir mer ljudkänslig på dagen dessutom.

De så kallade ÖLGLASÖGONEN!
Citera
2025-10-02, 22:51
Medlem
Citat:
De så kallade ÖLGLASÖGONEN!

Haha ja precis dom är olydiga ibland glasögonen 😂 Även kvinnorna som låter mycket kan vara olydiga. Herrens vägar äro outgrundliga det är det som är så spännande med kvinnor.
Citera
2025-10-02, 23:03
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Haha ja precis dom är olydiga ibland glasögonen

Ölglasögonen kan var väldigt starka ibland. Har jag hört - vad vet jag
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera