Nej, det där är ren lögn. ”Östeuropéer” har sedan gammalt ett oförtjänt dåligt ryckte i väst, men den tiden är förbi. Fördomarna kommer mest från zigenare.
Statistiken är glasklar. Det har inte samma problem som Västeuropa med stölder, organiserad kriminalitet, droghandel, gatuvåld och våldtäkter.
Du har uppenbarligen varken varit i Zagreb, Riga, Prag eller Krakow osv. Där behöver du aldrig oroa dig för att bli rånad. Skulle du mot förmodan bli det så är det blattar eller zigenare som begår de brotten precis som det är blattar som begår de brotten i väst- och Sydeuropa.
Argumentet att ”alla storstäder har alltid problem” är en dålig ursäkt för att man haft för hög blatteinvandring. Nej alla storstäder har inte dessa problem. Barcelona och London har för att de tagit in för många blattar och muslimer.
Så du menar att större städer i Östeuropa inte har problem med vanliga person och tillgreppsbrott?
Var du fick in blatteriet och våldtäktenr isagan vet jag inte.
Det är inte katalonier som rånar.
Stölderna är dessutom bara en del av problemet. Det är till 100% invandringen som har gjort Barcelona osäkert. Jämför dina minskade 5% med hur det såg ut innan migranterna anlände. Den siffran vill du inte visa. Mr Cherry Picking
Det är inte den typ av invandring du troligtvis tänker på som TS och videon tar upp. Barcelona inte överskjöljt av afrikanska migranter som Malta eller Sverige. De har problem med den inom EU fria rörligheten. Åk till Barcelona och räkna negrer så blir du förvånad.
Det är inte den typ av invandring du troligtvis tänker på som TS och videon tar upp. Barcelona inte överskjöljt av afrikanska migranter som Malta eller Sverige. De har problem med den inom EU fria rörligheten. Åk till Barcelona och räkna negrer så blir du förvånad.
Det kryllar av afrikaner i Barcelona.
Precis som det kryllar av romer osv från Östeuropa också.
Så du menar att större städer i Östeuropa inte har problem med vanliga person och tillgreppsbrott?
Var du fick in blatteriet och våldtäktenr isagan vet jag inte.
Ja det menar jag. Säger inte att det inte förekommer men det är inte ett problem. Östeuropeiska storstäder är väldigt trygga jämfört med Västeuropa. Pga att de inte har blatteinvandring. Det är mycket enkelt.
Det är ingen saga, det är reellt. Antal blattar och våldtäkter hänger nämligen ihop. Desto fler blattar, desto fler våldtäkter. Statistiken är glasklar.
Ja det menar jag. Säger inte att det inte förekommer men det är inte ett problem. Östeuropeiska storstäder är väldigt trygga jämfört med Västeuropa. Pga att de inte har blatteinvandring. Det är mycket enkelt.
Det är ingen saga, det är reellt. Antal blattar och våldtäkter hänger nämligen ihop. Desto fler blattar, desto fler våldtäkter. Statistiken är glasklar.
Fast Östeuropa har problem med person och tillgreppsbrott. Bara kika på statistik.
Jag var där senast förra året och kunde se en klar nedgång sedan tidigare besök. Sorglig utveckling😢
Märkligt nog verkar solbrännan ha ökat de senaste 20 åren. Spanjackerna ansågs ju vara svartskallar omkring år 2002. Man talade om Tom Cruz (Cruise) som en typisk spanjack.
Men idag så är ju inte bara skallen svart, utan hela kroppen *asg*.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!