2025-09-26, 20:30
Medlem
DjStefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Hade Hamas bara släppt gisslan hade allt varit frid och fröjd. Jag tycker de ska få spela. Det är inte som Ryssland som aggressivt attackerar en granne för att ta över hela landet.

Antisemititerna ville ju förbjuda Israel redan under Davids Cup när det spelades i Malmö.
Bulls Eye...! slutdiskuterat
Citera
2025-09-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Majoriteten av dessa organisationer du pratar om är kapade ja, och är agendadrivna, inte alls neutrala eller objektiva.
Varför tror du att dom skulle behöva säga sanningen? Dom säger det som dom tror på och är betalda för att säga, inte sanningen. Varför tror du att dom magiskt skulle vara fria från lögner, propaganda, desinformation?
En gång stödde majoriteten/alla organisationer Hitler, det betyder inte att Hitler hade rätt.

Dessutom alla FN satt kvar när Trump pratade så dom är extremt stora falska hycklare, helt opålitliga och bara skapar mer lidande för både palestinier och israeler då konflikten aldrig löser sig om man ljuger och lägger hela skulden på Israel istället för att säga som det är. Du kanske njuter av att se judiska barn blir slaktade då du är indoktrinerad av propaganda och hatretorik, men jag tycker det är hemskt när civila på bägge sidorna dör. Därav är jag kritisk mot Hamas som gör allt i sin makt för att öka civila dödsfall på bägge sidorna. Börja med att få bort Hamas, sedan kan man lösa situationen och skapa fred för bägge parter, det kommer aldrig hända annars och man måste vara full av skit eller vara riktigt korkad om man hävdar motsatsen.

Orkade bara läsa dina två första meningar, innan jag insåg att du inte var förmögen att svara på frågan utan ville hellre kräka ut nån meningslös monolog, om konspirationer och hycklare.
Citera
2025-09-26, 20:39
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Du är helt efterbliven. Bara för vi normala inte vill utrota judarna som ni inavlade vill betyder det inte att man är besatt av judar, utan att man är emot rasism, diskriminering, demonisering och hyckleri som ni håller på med. Ni är stora falska hycklare som spelar antirasister men i samma sekund är grova rasister mot judar.
Ni är väldigt lika Hitler bara att ni spelar goda istället för att erkänna vem ni är på riktigt och vilka mål ni egentligen har (ni förklär detta oärligt och falskt, hävdar att ni är emot "folkmord" men hyllar attacker på civila israeler som också är ett folkmord). Ondskan är väldigt manipulativ, oärlig.
Om du inte har nåt annat än att kalla folk för olika -ism:er så har du ingenting. Det där biter inte mot sakargument.

Sionismen är bankrutt och har förlorat sin trollkraft över både högern och vänstern.
Citera
2025-09-26, 20:41
Avslutad
Precis som med Melodifestivalen kan jag hålla med om att Israel har inget med Europa att göra eftersom UEFS tillhör Europa såväl Eurovision.
Citera
2025-09-26, 21:06
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Inte den bästa jämförelsen då Australien har bytt federation från Oceanien till Asien....
Ok, där sköt jag mig lite i foten Följer inte fotboll så noga.

Men principen kvarstår. Byt ut Australien mot Uganda (eller något annat uppenbart icke-Europeiskt land som INTE har bytt federation).
Citera
2025-09-26, 21:25
Medlem
Karina58s avatar
Aftonbladet skrev om detta först
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/rPke8A/uefa-kan-stanga-av-israel-fran-att-tavla

Jag är dock osäker på om dessa uppgifter är verkliga eller påhitt för att lugna ner folk som är anti-israel
Citera
2025-09-26, 21:50
Medlem
Man ska inte blanda politik med sport. Alla länder, Israel, Iran, Ryssland, Vitryssland, und so weiter, ska vara med om de inte fuskar.
Citera
2025-09-26, 22:07
Medlem
När ska detta symbolpolitiska haveri upphöra i väst och när ska människor syna lögnerna och propagandan? Börjar inte människor bli trötta på Palestinaterroristerna och Pallywood snart?
Citera
2025-09-26, 22:08
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjStef
Bulls Eye...! slutdiskuterat
Så diskussionen dog där?

Vad anser du ger Israel någon som helst lämplighet att spela om europeiska nationsplatser inför nästa världsmästerskap?
Citera
2025-09-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Vilken enkelspårig hjärna man måste ha för att dra slutsatsen att alla Palestinier är Hamas, för att man sett ett youtube klipp med några hundra araber som jublar.

Israel vet och gör köttslamor av dem, ohyra och ska slaktas (som ryssar i Ukraina), för din och min glädje, hoppas jag, för du stödjer väl inte terrorism? Eller jo, det gör du, och det vet alla..
Citera
2025-09-26, 22:37
Avstängd
Uefa kommer givetvis inte stänga av Israel.
Citera
2025-09-26, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Det Israel gör är att fördriva araber till Väst. Man gör det bland annat genom att understödja sunniislamistiska terrorister, eftersom man har gemensamma fiender med dessa: Iran och dess bulvaner samt sekulära, stabiliserande arabledare.

Det Väst skulle behöva göra är att skicka hem araberna till Mellanöstern igen och slå ner på Israel-vänliga sunniterrorister i t.ex. Syrien. Det innebär att våra intressen är diametralt motsatta Israels. Det vi borde göra är raka motsatsen till vad Israel gör.

Du har fullständigt missförstått vad som pågår här och agerar nyttig idiot.

Och du är en naiv idiot som tror att om Israel inte gör vad de gör så kommer inga fler araber (muslimer) hit. Du är fan helt dum i huvudet. Tror du det blir "fred" och lugn om inte israel finns och dessutom minskar det direkta terrorhotet mot oss (din mamma!) ? Ser du inte var de riktiga folkmorden begås där i MÖ? Det är DE som kommer hit, inte Palestina araber. De är inlåsta tack vare Egypten.

Du är fan dummare är en jävla get. Men det har inte med OT att göra.

Palestinier kan inte spela fotboll, så frågan är icke relevant. Att slänga ut Israel för vad? Palestina ska spela?

Ungefär som allt annat som inte palestinier kan deltaga i. Inte ens äta bajs tävlingen.
Senast redigerad av Dcman 2025-09-26 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in