Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-09-24, 10:43
Medlem
Ratads avatar
Jag vet några som går tipspromenader. Snittåldern var lite lägre än vad jag trodde - det är en hel del barnfamiljer som har det som ett återkommande helgnöje. Tror det är Lions och de lokala företagarna som har det här. Det är både frågevinster och utlottningar.
Citera
2025-09-24, 19:46
Medlem
Jordgubbes avatar
Är det så stor skillnad mellan tipspromenader och tex den här tråden? Vi här får sämre motion bara.
Citera
2025-11-09, 21:55
Medlem
Jag har gått några olika tipspromenader. Aldrig utlottning av priser likt trådstarten, det är alltid baserat på antal rätt och svaret på utslagsfrågan.

Märker att det är en blandad kompott, allt från barnfamiljer, och folk utan barn i varierande åldrar. Även en del pensionärer.

Jag kan väl rent teoretiskt gå mer regelbundet, tex varje vecka under vår och höst då det ofta är tipspromenader. Men är lite dålig på det. Några gånger per år, och olika sträckor, kan det dock bli.
Citera
2025-11-09, 22:03
Medlem
zombie-nations avatar
Har gått enstaka där det istället var logiska problem i någonslags skämtform. Gick inte att googla då, men nu kan säkert AI lösa det.

Synd egentligen att vanlig tipsprommis inte riktigt funkar mer, vi gick när jag var liten och ung tonåring och vi vann ofta eftersom min familj hade mycket kunskap när vi var samlade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in