2025-09-21, 11:58
Medlem
AXUs avatar
Det är länge sedan jag köpte ammunition och nu finns det inte längre någon butik kvar i min stad där man kan köpa ammo så jag tänkte att går det att köpa ammunition över nätet? Hagel och kula tänker jag på nu.
Citera
2025-09-21, 12:08
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXU
Det är länge sedan jag köpte ammunition och nu finns det inte längre någon butik kvar i min stad där man kan köpa ammo så jag tänkte att går det att köpa ammunition över nätet? Hagel och kula tänker jag på nu.

Jo, det går bra.
Citera
2025-09-21, 12:18
Medlem
Citat:

Det går men tyvärr är frakten svindyrt då den skall gå i någon säkerhetsklassning pga av explosionensrisk… så jävla korkat.
Sist jag skulle beställa ville de ha 500 för skicka en ask som kostade 550….
Citera
2025-09-21, 13:34
Medlem
HerrKralls avatar
Citat:
Går bra.
Du behöver såklart visa upp bilder på legitimation och vapenlicens för aktuell kaliber.
De flesta handlare tar tyvärr ut ohemula fraktkostnader för ammunition. Leta runt tills du hittar en med rimliga fraktkostnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in