2025-09-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Va? Har hon ingen röv, hur faan gör hon när hon skiter dåra?
Citera
2025-09-21, 18:21
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Fast det säger man väl inte? Däremot så brukar man säga om man träffar andra samtidigt.

Är du verkligen 30? Har fått för mig att många yngre håller på sådär, träffar massor samtidigt och så ska de säga till när de ska vara så kallat ”exklusiva”. Nåt nytt för en annan. Så höll inte vi på. Tvärtom, man sa till om man höll på med andra. Fast då drog man ju såklart, om det kom fram. Då var den ju oseriös.

Jag bryr mig inte, vi har träffats så kort tid och hon ger ett ganska slampig intryck, så det skulle inte förvåna mig om hon också träffar andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Då ser hon ju hur taskig du är mot henne så det vore väl bra.

Bra? Inte för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
bilden du visade är definitionen av platt. Vi har definitivt olika definitioner. Den tjejen du träffar måste ju ha en inåtväxt röv stackars dig.

Trams. Den hade en bra form, även om den var i minsta laget.
Visa en bättre om du har då. Jag misstänker att du kommer komma med någon enorm negerröv.
Citera
2025-09-21, 19:05
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte, vi har träffats så kort tid och hon ger ett ganska slampig intryck, så det skulle inte förvåna mig om hon också träffar andra.

Bra? Inte för mig.

Trams. Den hade en bra form, även om den var i minsta laget.
Visa en bättre om du har då. Jag misstänker att du kommer komma med någon enorm negerröv.
Stackars tjejen du träffar.
Citera
2025-09-21, 19:14
Medlem
Fan va surt att aldrig få knulla röv
Citera
2025-09-21, 20:23
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Men det är ju det jag menar, hon har ingen röv alls. Den är inte formad överhuvudtaget, det finns liksom inget mellan benen och ryggen. Jag är inte ute efter någon negerröv stor som en lastbil.

Lämna henne för fan. Hon kommer inte vilja gå till gymmet pga dig och det tar tid att bygga röv, samt att man för ALLTID måste fortsätta uppehålla den formen.

Hitta en annan brud.
Citera
2025-09-22, 13:49
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

"Jag gillar verkligen dig och tycker om din kropp. Samtidigt märker jag att jag själv dras mycket till tjejer som tränar mycket och bygger former på det sättet. Jag förstår VERKLIGEN att det här låter ytligt, men jag vill vara ärlig om vad som påverkar min attraktion."

Jag tycker själv att fysisk attraktion är väldigt viktig i en relation – det är den ju för majoriteten. Var jag tillsammans med en kille med bra överkropp men usla ben, skulle jag lyfta det med honom. Det ser inte hett ut, det ser nästan lite...dysfunktionellt ut.

Sedan skulle jag entusiasmera honom och ta med honom till gymmet.
Citera
2025-09-22, 13:55
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Lämna henne för fan. Hon kommer inte vilja gå till gymmet pga dig och det tar tid att bygga röv, samt att man för ALLTID måste fortsätta uppehålla den formen.

Hitta en annan brud.

Men hon kanske VERKLIGEN vill om hon vet att det är bra för hennes fysik + att hon kanske själv skulle bli väldig nöjd + att det gör honom glad/mer attraherad?

Ja det kräver både tid och kontinuitet men det hindrar inte att vi gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in