2025-09-20, 16:28
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Någon som är förvånad? Det här var bara en tidsfråga.

Vad menar du med det?
Citera
2025-09-20, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Hade polisen låtit honom hållas hade hon levt i dag.

Exakt. Om polisen låser in alla så kommer det aldrig mer ske brott.
Citera
2025-09-20, 16:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
Absolut inkorrekt, hur fel som helst. ALLA Tjänstemän inom Rikets gränser får rapportera det de vill rapportera. Och JA, det kommer tas på allvar.

Sicken lallare du är.
Inte alls. Rapportera muntligt är en sak. Journalföring en annan. Jag jobbar ju själv inom akutsjukvården och har många gånger fått höra klagomål från ambulanspersonal som sagt att de inte får flagga farliga adresser. Varför skulle jag (eller de) ljuga om det?

Det finns ganska mycket att berätta om olika situationer som uppstått pga den här regeln men av sekretesskäl kan jag inte göra det.
Senast redigerad av Cineasten 2025-09-20 kl. 16:40.
Citera
2025-09-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
https://imgur.com/a/94OxrWT

Bild på GM! Enda fotot på GM genom hans facebook.

Det där är inte liam på bilden
Citera
2025-09-20, 16:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Vad menar du med det?

Så mycket våld mot ambulanspersonal som det har varit de senaste åren.
Citera
2025-09-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
För att Sverige avvecklat mentalsjukhusen och släppt alla psykfall fria.

Jag ställer mig verkligen tveksam till om de verkligen är så sjuka. För det är alltid samma sorts offer. En svag kvinna som inte kan försvara sig. Det är aldrig någon större man eller en grupp män de råkar ge sig på. De fattar väl att de åker på däng och det går åt helvete så de väljer medvetet ut kvinnor.

Incelattacker.
Citera
2025-09-20, 16:33
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Ingen har dementerat. Då brukar det stämma.

Två kvinnliga i ambulansen, enligt granne i media.

Jag har varit med om dessa trådar många gånger där någon tidigt lägger in någon orelaterat men möjligt, och folk kör med någon cirkulär bevisföring, men sen så var det inte den första personen överhuvudtaget.
Citera
2025-09-20, 16:35
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Inte alls. Rapportera muntligt är en sak. Journalföring en annan. Jag jobbar ju själv inom akutsjukvården och har många gånger fått höra klagomål från ambulanspersonal som sagt att de inte får flagga farliga adresser. Varför skulle jag (eller de) ljuga om det?

Det finns ganska mycket att berätta om olkka situationer som uppstått pga den här regeln men av sekretesskäl kan jag inte göra det.

Där har jag och du olika synpunkter. Antar att du ej jobbar i en av våra storstäder. För här finns mycket god dokumentation skriftligt såväl som i alla andra former. Vill understryka MYCKET GOD dokumentation.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melancholyman
Vilket missfoster som aldrig kunde få ligg. Nu tog han ut sitt självförakt på en ambulanstjej.
Ni hör själv hur det låter,kan säkert upplevas förnedrande för en ung man i det "svenska tillståndet".
Citera
Medlem
Den som utpekas i tråden med namn och påstås vara MGM, här vore önskvärt att ni uppger var informationen kommer ifrån, har polisen/åklagare, ambulanspersonal/räddningstjänst eller någon annan källa där man kan verifiera att dessa uppgifter om MGM namn är det rätta som just nu postas i vart o varannat inlägg i tråden.

Just nu ser det ut som att det är massa rykten från skribenter i tråden som ligger till grund för spridning av ett namn!
Citera
2025-09-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NzzN
Varför har ambulans varit hemma hos han från början?

Pågående psykbryt?
Citera
2025-09-20, 16:37
Medlem
Tragiskt , men är den avlidna ambulansköterskan inte svensk?
Är detta ett hatmotiv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in