2025-09-20, 15:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ingen dominans direkt från Liverpool, kommer bli tufft till slut.
Citera
2025-09-20, 15:32
Medlem
Hur var Isak när han kom in? I förra matchen rörde han knappt bollen.
Citera
2025-09-20, 15:56
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Hur var Isak när han kom in? I förra matchen rörde han knappt bollen.

Både Isak och Wirts har varit riktiga floppvärvningar hitentils. Kostade de 3,3miljarder tillsammans?
Citera
2025-09-20, 16:05
Medlem
skogsburkans avatar
Tror fan Ekdal är ligans sämsta mittback.
Citera
2025-09-20, 16:07
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Både Isak och Wirts har varit riktiga floppvärvningar hitentils. Kostade de 3,3miljarder tillsammans?

Isak har alltså spelat hela 82 minuter när du skriver detta. Lämna över ragebitandet till Generalen i framtiden, riktigt värdelöst försök faktiskt.
Citera
2025-09-20, 16:11
Medlem
Galantos avatar
Vad stod på Mintehs benskydd?
Citera
2025-09-20, 16:12
Medlem
Bartman777s avatar
Såg någon Brightons mål mot Spurs?

Den sista backen (Romero tror jag) sprang efter anfallaren och han försökte inte ens slänga sig och bryta det passliknande skottet som gick in i mål. Varför? Varför inte slänga sig och försöka bryta? Han hade inget att förlora på det, och i den där sekvensen såg det faktiskt ut som att han hade kunnat lyckats.

Men nej, istället joggar han lite efter och står upp hela tiden utan att slänga sig.
Jag fattar det inte.
Citera
2025-09-20, 16:17
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Såg någon Brightons mål mot Spurs?

Den sista backen (Romero tror jag) sprang efter anfallaren och han försökte inte ens slänga sig och bryta det passliknande skottet som gick in i mål. Varför? Varför inte slänga sig och försöka bryta? Han hade inget att förlora på det, och i den där sekvensen såg det faktiskt ut som att han hade kunnat lyckats.

Men nej, istället joggar han lite efter och står upp hela tiden utan att slänga sig.
Jag fattar det inte.
Inspirerad av Sveriges försvarsspel!
Citera
2025-09-20, 16:23
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Inspirerad av Sveriges försvarsspel!
Jag funderar på om jag kanske är naiv. Att det är svårare än jag tror att slänga sig och bryta ett eventuellt skott som går efter marken.
Men jag tycker ändå man ska försöka. Om inte annat så skickar det signaler till resten av laget att man är där för att kriga till sista droppen och ge allt.

Att bara jogga lite utan att ens visa att man försöker signalerar något helt annat som jag absolut inte tycker om.
Citera
2025-09-20, 16:24
Medlem
Galantos avatar
Inte en britt i Spurs startelva.
Citera
2025-09-20, 16:29
Medlem
Drickbacks avatar
Många snabba mål idag, bara WH-CP matchen som inte hittat målet ännu.
Citera
2025-09-20, 16:31
Medlem
Ajaja felpass av Bergvall, nu får han skäll av Vicario. Men den där ska Vicario ta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in