2025-09-21, 19:14
Medlem
goseigens avatar
En mur framför Donnarumma. Pep är kanske egentligen en pragmatiker.
Citera
2025-09-21, 19:15
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Isak har ju ändå sett lovande ut det lilla han spelat.
har faktiskt inte hunnit se någon liverpoolmatch ännu så kan inte riktigt kommentera det där ännu. men helt klart skall isak få lite mer tid på sig innan han får floppstämpeln.
Citera
2025-09-21, 19:17
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Isak har ju ändå sett lovande ut det lilla han spelat.

Har han? Tycker Ekitike har sett betydligt bättre ut enligt mig. Men så har han såklart också fått mer tid med laget.
Citera
2025-09-21, 19:18
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sluta stalka mig genom citeringar skrev jag..

Vilken tönt du är. Vem som helst får citera vem som helst här, är det inte dags för dig att acceptera det utan att börja gråta?

City försvarar sig bra får man säga, Arsenal skapar inte mycket värt att nämna. Bra resultat för oss Liverpoolsupportrar om det står sig!
Citera
2025-09-21, 19:22
Medlem
girigfans avatar
måste bara nämna att jag är sjukt imponerad av håland. han är verligen det man hoppas att antingen isak eller göken blir och verkligen spelaren zlatan önskade att han vore. gnager verkligen att norge lyckas bättre än oss i alla sporter förutom ishockey egentligen just nu.
Citera
2025-09-21, 19:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sluta stalka mig genom citeringar skrev jag..

Kan du inte ignorera folk så håll dig till PM med andra och sluta svara mig. Skriver du något jag vill prata om så kommer jag citera dig.

Du bidrog inte mycket till vilka mer målvakter som är bäst i världen så jag hjälpte till med att nämna någon mer.
Citera
2025-09-21, 19:23
Medlem
girigfans avatar
hade verkligen linedomaren samtycke till kyssen guardiola xd?
Citera
2025-09-21, 19:24
Medlem
Folk skriver på facebook o Instagram att Liverpools nyförvärv floppat och att Liverpool bara har tur. 5 raka PL vinster o ledning med 5 poäng + vinst i CL. Undrar om det är samma personer som skrev att Liverpool vann förra året pga de andra lagen var kassa. Serien är lång men ändå, 6 raka segrar är en bra början.
Citera
2025-09-21, 19:25
Medlem
Vilket mål!
Citera
2025-09-21, 19:26
Medlem
jontepsgs avatar
Vilket underbart avslut.
Citera
Medlem
girigfans avatar
såja jättefint martinelli! sen stänker göken in avgörande på det snälla!
Citera
Medlem
Citat:
Gyökeres utbytt minut 60 och flopprubriker? Har ju inte varit bra i någon match han spelat.

Är han impopulär i laget? Tycker det är ofta han löper rätt men att bollen i djupet inte kommer. Arsenal och MFF är inte olika på det sättet, snittar 0,2 djupledsbollar/match.

Bollinnehav och enkla sidledspass är vad som prioriteras.

(Ja, jag är bitter).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in