• 3
  • 4
2025-09-22, 01:17
Medlem
Tjejer kan ju knappt röra sig ute redan idag. Har hört om flera tjejer som har blivit förföljda hem från skolan. Kan bara tänka mig hur sjukt det kommer att vara i framtiden. Och med framtiden menar jag 5-10 år.
Citera
2025-09-25, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Jag tänker även på hur Sverige kommer vara när barn som är 0-2 år gamla nu går i pension. Sverige kommer vara helt fullt utav muslimer om 65-70 år och dessa etniska svenska barn kommer vara en betydelselös minoritet, en grupp "otrogna" människor i sitt egna land, men som kommer vara andra klassens medborgare i sitt egna land och leva i helvetet på jorden.

Nej troligtvis kommer de vara i toppen av ett kalifat.
Citera
2025-09-25, 15:09
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Nej troligtvis kommer de vara i toppen av ett kalifat.

En ny typ av Islam, Svenne-muslimer kommer att växa fram så sakteliga, dessa kommer på sikt dominera både Sunni-muslimerna och Shia-muslimerna tack vare bättre förmåga till logiskt tänkande och allmänt högre kognitiva förmågor.

Eller så har de som kan flytt landet och resten lever som förtryckta indianer i ett reservat, i bästa fall.
Citera
2025-09-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
En ny typ av Islam, Svenne-muslimer kommer att växa fram så sakteliga, dessa kommer på sikt dominera både Sunni-muslimerna och Shia-muslimerna tack vare bättre förmåga till logiskt tänkande och allmänt högre kognitiva förmågor.

Eller så har de som kan flytt landet och resten lever som förtryckta indianer i ett reservat, i bästa fall.

Vi får flytta upp och bo med samerna.
Citera
2025-09-25, 15:39
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Vi får flytta upp och bo med samerna.

Samerna vill nog inte ta emot miljoner svenne-flyktingar som kommer förstöra deras miljö och livsstil direkt, de kommer inte göra samma misstag som detta land och låta en massa värdelösa invällare "göra kaoz" med allt som de byggt upp under generationer så vi kan nog förvänta oss en pil i nyllet snarare än en hjälpande hand om vi försöker inkräkta och leecha på deras samhällen.

Du har väl sett sista avsnittet av Herr Talman?
Citera
2025-09-25, 16:05
Medlem
Citat:

Vita europer dominerar väl nästan alltid där de kommer in, så de gamla muslimerna ångrar nog då att de spred sig religion.
Citera
2025-09-25, 16:09
Medlem
Gentss avatar
Vi har 6 barn och har en god ekonomisk situation. Tror mina barn kommer ha det strålande i Sverige. Mina barn lär sig dessutom att endast umgås med svenskar även om jag inte är född här.
Citera
2025-09-25, 18:10
Medlem
Citat:
Samerna vill nog inte ta emot miljoner svenne-flyktingar som kommer förstöra deras miljö och livsstil direkt, de kommer inte göra samma misstag som detta land och låta en massa värdelösa invällare "göra kaoz" med allt som de byggt upp under generationer så vi kan nog förvänta oss en pil i nyllet snarare än en hjälpande hand om vi försöker inkräkta och leecha på deras samhällen.

Du har väl sett sista avsnittet av Herr Talman?

Då får de väl bli Grönland, Sibirien eller något liknande då, där kanske man får vara ifred.
Citera
2025-09-25, 21:36
Medlem
Mad monks avatar
Nej fy fan att behöva bli en vit neger i sitt eget land.
Citera
2025-09-25, 21:37
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Komma och arbeta? Inte fan kommer duktiga ingenjörer till Sverige i framtiden.

Låg lön, hög skatt, aggressiva invandrare....

Jag hade sagt åt varenda en att söka ett annat land

Det är också exakt det de gör.
Citera
2025-09-25, 21:38
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Då får de väl bli Grönland, Sibirien eller något liknande då, där kanske man får vara ifred.

Det funkar inte så vartän vita finns blir det till sist ett paradis sen kommer svartepetter och börjar parasitera.
Citera
2025-09-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det funkar inte så vartän vita finns blir det till sist ett paradis sen kommer svartepetter och börjar parasitera.

Vi får försöka undvika att göra stället till ett paradis då.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in