Citat:
Ursprungligen postat av
tengi99
Men för i helvete, skjuta ner ryssjävlarn!! Visa lite stake och skjut ner dessa jävla troll!
Jag längtar efter kriget mellan Ryssland och Nato. Ryssland kommer gå tillbaka till stenåldern.
Och nej Rysslands kärnvapen är inget att vara rädd för. Garanterat sönderrostat skrot, utan underhåll
För lågbegåvade individer är ditt tankesätt rätt vanligt. Människor med lågt IQ tar gärna till våld eftersom de styrs mer av primitiva impulser. Deras hjärnor klarar helt enkelt inte av analys och konsekvenstänk.
Ett krig mellan NATO och Ryssland skulle med största sannolikhet leda till miljontals döda på kort tid och potentiellt hundratals miljoner om kärnvapen används. Det skulle vara den mest förödande konflikten sedan andra världskriget och riskerar att överträffa den i mänskligt lidande.
Tack och lov är det inte dårar som du som styr.
För mig som växte upp under kalla kriget är dessa kränkningar inget jag ägnar särskilt mycket uppmärksamhet åt.
Under kalla kriget var kränkningar av luftrum och gränser mellan öst och väst mycket vanliga. Sovjetunionen och NATO-länderna flög ofta nära varandras territorier för att markera närvaro, samla underrättelser och testa motståndarens beredskap.
På den tiden var närvaron av sovjetiska flyg och ubåtar vardagsmat. De dök ofta upp nära Sverige och Finland. Sverige hade under kalla kriget hundratals rapporterade ubåtskränkningar, varav U 137, som gick på grund utanför Karlskrona 1981, är den mest kända.
Skillnaden idag är att varje enskild rysk kränkning får mycket medial uppmärksamhet.