2025-09-19, 21:33
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Tror du på det själv? Hammas var villiga att släppa gisslan för länge sedan.
Israel såg sin chans att bomba skiten ur invånarna medan ledarna i Hammas är i säkerhet.
Hamas måste lägga ner sina vapen och träda fram. Det kommer de aldrig göra
Citera
2025-09-19, 22:46
Medlem
För att alla som är med i vänster är hamas anhängare på ett eller annat sätt.
Citera
2025-09-19, 23:40
Medlem
gabrielle2s avatar
De tycker väl antagligen att Hamas dödar utav rätt skäl likt det man hurrade för i USA när Kirk dödades.
De väljer ju vilka som rätteligen får hatas,
och de får dessutom mer eller mindre tillåtelse att hata, skrika, gråta och fräsa för att sedan beskylla högern för hatare och just det de har ju rätt att hata högern också.
" Tystnaden" från politiker för övrigt vad gäller vänsterns beteende talar högt.
Högre än ord.
Senast redigerad av gabrielle2 2025-09-19 kl. 23:44.
Citera
2025-09-20, 01:30
Medlem
Hamas är/var ett vapen för zionismen.
Israel stöttade Hamas mot PLO.
Hamas blev nyckeln till det Storisrael som snart kommer byggas.
Citera
2025-09-20, 01:50
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Hamas är/var ett vapen för zionismen.
Israel stöttade Hamas mot PLO.
Hamas blev nyckeln till det Storisrael som snart kommer byggas.
Ja båda sidorna är dödsmaskiner och nåde dig om du håller på palestinier, då är du antesimit, håller du på Israel är du islamofob.
De har påtagit sig offerroller för att.
Ja det behöver jag inte gå in på.
Israel håller just nu på med förintelse utav barn, gamla, unga och tillåts göra det utav övriga länders köpta herrar.
Det här har hållit på sedan jag var ett barn.
Ingen utav dem ger sig. Det är hämnd på hämnd på hämnd.
Tröttnat på denna härva av mord och hämnd.

Vänstern har alltid vurmat för Palestinier, även fast de skickat självmordsbombare in i Israel.
Vänstern bränner bh, limmar fast sig på gator, sätter på sig palestinasjalar och har nu i många år inte kommit längre än till att yla.

Båda sidor tjänar på andras gråt.
Citera
2025-09-20, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Därför att de hatar judar. Hamas vill mörda alla judar, alltså ses de som allierade av vänstern. Glöm inte att Vänsterpartiet är unikt, det är det enda Riksdagspartiet som har hyllat både Hitler och Stalin. Samtidigt.

För hundan
Citera
2025-09-20, 07:51
Medlem
Mittokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Jo, det är ett argument så du har fel även där.
Citera
2025-09-20, 08:56
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Med tanke på att striderna pågår ännu efter såpass lång tid så var det nog inte ett gevär och en raket.

Inget svar på frågan. Återigen har du inga belägg för din påstående endast känslor, mycket vanligt när zionist-aktivister argumenterar
Citera
2025-09-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFourthTurning
Inget svar på frågan. Återigen har du inga belägg för din påstående endast känslor, mycket vanligt när zionist-aktivister argumenterar

Det är uppenbart att du inte gillade mitt svar eftersom det tydligen är så jobbigt att tänka tanken att Hamas använde biståndsmedel till att köpa in vapen och gräva tunnlar.

Det är ett faktum och ett konstaterande. Jag gillar inte att biståndsmedel går till vapen.

Israel är lika onda de också. Hela palestina-israel konflikten är mellan två onda parter.
Senast redigerad av SecretGarden352 2025-09-20 kl. 10:35.
Citera
2025-09-20, 11:55
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Det är uppenbart att du inte gillade mitt svar eftersom det tydligen är så jobbigt att tänka tanken att Hamas använde biståndsmedel till att köpa in vapen och gräva tunnlar.

Det är ett faktum och ett konstaterande. Jag gillar inte att biståndsmedel går till vapen.

Israel är lika onda de också. Hela palestina-israel konflikten är mellan två onda parter.

Jag har inget emot ditt svar/påstående som sådant utan det som stör mig är du påstår saker som det INTE finns belägg för. Förstår du skillnaden.

Tack för klargörande hur du ställer dig till konflikten. Personligen är jag för gammal för sagan om dom onda och goda
Citera
2025-09-20, 12:14
Medlem
Svårt när Israel vägrar ta emot dom och gå med på det....
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Om Hamas lägger ner sina vapen och släpper gisslan så är det över..
Citera
2025-09-20, 12:16
Medlem
Tycker inte det är konstigt alls, att vi har en regering som springer Israels ärenden och stöttar ett folkmord, det har öppnat ögonen för många människor, det Sverige man var stolt över är idag borta, tyvärr

Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Sverige är inte Israel. Vad fan ska vi göra åt deras problem? Vi har nog att få bukt med på hemmaplan. Helt obegripligt att svenska väljare baserar sin röst på Palestina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in