2025-09-20, 17:55
Medlem
Hyllievångsskolan, personal D.S i förskoleklassen.

Tillägg:
D@ni3l Sör3ns3n
Svensk man typ 35-40 år? Jobbar i förskoleklass och på fritids.
Inte första gången kontakt sker med elever utanför skolan. Oftast för dom spelar datorspel tillsammans. Fått flera tillsägelser och varningar pga det. Mycket fysisk kontakt med barn i alla åldrar som ska sitta i hans knä och sånt.
Han gör som han vill och skiter fullständigt i reglerna.
Senast redigerad av Pepsimax12 2025-09-20 kl. 18:18. Anledning: Lägger till mer info
Citera
2025-09-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsimax12

Tillägg:
D@ni3l Sör3ns3n
Inte första gången kontakt sker med elever utanför skolan. Oftast för dom spelar datorspel tillsammans. Fått flera tillsägelser och varningar pga det. Mycket fysisk kontakt med barn i alla åldrar som ska sitta i hans knä och sånt.

Är det med pojkar, flickor eller båda?

Hans LinkedIn-profilbild gav gayvibbar.
Inget bra tecken om det är pojkar han kontaktar.
Citera
2025-09-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Är det med pojkar, flickor eller båda?

Hans LinkedIn-profilbild gav gayvibbar.
Inget bra tecken om det är pojkar han kontaktar.

Båda, barnet i artikeln är en flicka men det är både flickor och pojkar som sitter i knäet osv. Han har inte ändrat sitt beteende heller, barn sitter fortfarande i knäet trots artikeln. Inget har heller gått ut till vårdnadshavare på skolan.

Han har (haft?) kvinnlig sambo, jag har för mig att hon är typ 10 år yngre men det kan vara som jag blandar ihop med någon annan.
Citera
2025-09-23, 18:32
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Solklart fall av grooming - ett embryo till övergrepp... Risken är att han nu eskalerar när han satts under press - skulle inte skicka mina barn till denne pedofil i vardande...
Citera
2025-09-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Läraren i fråga är antingen av utländsk härkomst eller gay/trans. Då ser kvinnor (skolan är nerlusad av feminister) på det i "annat ljus".

Han verkar vara svensk, möjligen med dansk inblandning. D****l S****en S*****on. Boendes i Tygelsjö och jobbar på en skola i södra Malmö.

För övrigt finns det inget släktskap mellan oss trots att jag kallar mig för Dykarsmurfen
Citera
2025-09-23, 19:32
Medlem
Runt 32 år. Han har en bild på FB där han tog studenten 2012.

Citat:
Ursprungligen postat av Pepsimax12

Tillägg:
D@ni3l Sör3ns3n
Citera
2025-09-23, 19:44
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirk.Coetzee
Det tror jag inte att hen är, men du måste ha fel i huvudet om du läser ut det där i hens fråga! DU kanske är sugen på småbarn själv? Var i detta står det om grooming?

Vad skulle de annars vara? Vill han precis som alla på dumpen bara lära dom att inte prata med vuxna och vad som är rätt och fel
Citera
2025-09-23, 20:03
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Är det muslimska barn han har förgripit sig på?
Citera
2025-09-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwoeiruty
Sydsvenskan 11 september 2025 18:00

En lärare i Malmö har haft hemlig och privat kontakt med flera mellanstadieelever. Det är inte första gången han ertappas. Nu förbjuds läraren att ha kontakt med barnen – men han arbetar kvar på skolan, visar Sydsvenskans granskning.

https://www.sydsvenskan.se/2025-09-1...kt-med-elever/

Nån som vet vilken skola?
Vilken djävla idiot!
Och än värre, hur i renaste helvete kan människan fortfarande vara kvar som lärare i skolan????
Citera
2025-09-23, 21:34
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tengi99
Nä där finns det väl bara utlänningar nu för tiden.
Kanske en somalier eller en sandapa?

Kikade ju på 'mellon' och gör man det är man antagligen en nedtryckt vit man (de som finns kvar i Malmö förstås) alt nån centersosse som gillar detta pride galej (musslorna kikar ej på sånt)
Citera
2025-09-23, 22:01
Medlem
Hyllievångskolan tog typ emot alla omplacerade lärare i Malmö stad
Citera
2025-09-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Är det muslimska barn han har förgripit sig på?
Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in