Citat:
Ursprungligen postat av
VonWrede
Finns du ens med på moderns facebook? ser bara en son på alla bilder/filmer.
Finns där. Det känns dock väldigt orelevant. Ända jag såg i detta är att min mor och bonusfar, får skit i deras värsta dag i livet. Köper merparten av spekulationerna, ska sägas. Tro mig. Kan vara objektiv i idiotin bakom min döda bros val av att spärra av och köra utan bälte. Men samtidigt inte döma för hårt heller. Då jag som 15åring för 16 år sedan körde en EPA med alla växlar och en växellåda(som det var förr, hade man 2 växellådor för att dreva ner, samt enbart 2 växlar.). Men också ha förståelse i att ungdomar inte har omdömet för dessa saker. Inte jag på den tiden, men lyckligtvis klarade mig. Inte min halvbror nu, som tyvärr fick betala det ultimata priset för sin idioti. Men att svart och vitt alltid skuldbelägga föräldrarna är något jag inte kan hålla med om. Även om dom är ytterst ansvariga.
Inte här för diskussionen. Hamnade på denna tråden i min flykt och sökande efter något nytt kring min brors död. Såga och idiotförklara på ni. Vet att en stor massa på denna plats lever för det