• 4
  • 5
2025-10-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvkoppling

Nu får du ju ge dig. Har du aldrig träffat någon som du tyckt varit intressant? Det innebär inte att man r besatt av den personen.

Absolut. Det här är alltså vad kvinnor brukar säga. Jag är inte ensam om att se att kvinnor har dubbelmoral.
Citera
2025-10-07, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvkoppling
Snöat in vet jag väl inte. Blev förvånad över att det verkade så angeläget bara.

Grejen är ju att vi hade en tid där vi pratade och interagerade på ett sätt som kändes väldigt speciellt. Problemet är att hon träffade någon när vi jobbade ihop och när hon gjorde det så bara försvann hon. Men med andra manliga vänner på jobbet var jargongen precis som den alltid varit. Vänskaplig och sådär utan något avvikande liksom.

Nä, snöat in var väl inte så juste sagt av mig.

Det där låter ju ändå som att ni kanske kan ha en chans. Hon var upptagen då och kanske distanserande sig för att det fanns nått mellan er. Bara att ge det ett försök så får du veta
Citera
2025-10-08, 08:49
Medlem
Som du beskriver det, hon står nära, lång ögonkontakt, ler med ögonen och att ni har en speciell kontakt låter definitivt som mer än bara vänskap. Hon kanske har hoppats på initiativ från dig länge. Killen hon blev ihop med kanske var mer drivande, men det höll inte. Kan ju faktiskt berott på att hon vill ha dig egentligen. Och nu visar hon tydligt att hon vill ses. Värt att ta en fika och kolla upp kanske? Men vänta inte på att hon ska ta initiativet till mer, det behöver nog du göra. Om hon mot förmodan inte skulle vara intresserad av mer så får du ju veta det isf och kan släppa det bara. Men jag skulle bli förvånad isf.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in