2025-09-25, 09:32
Medlem
Självklart har de äktenskapsförord! Det var det första Hans Wahlgren sa när de berättade att de skulle gifta sig. Det var inte ” grattis”…
Sen förstår jag inte varför två människor som närmar sig 60 år ens behöver gifta sig. Barn och barn- barn på varsitt håll och några gemensamma är väl knappast aktuellt.
Förstår att CB var snabb att fria. Han trodde nog att han skulle ha sitt på det torra. Sitt rätta jag hade han nog inte visat innan hon sa ja.
Citera
2025-09-25, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Självklart har de äktenskapsförord! Det var det första Hans Wahlgren sa när de berättade att de skulle gifta sig. Det var inte ” grattis”…
Sen förstår jag inte varför två människor som närmar sig 60 år ens behöver gifta sig. Barn och barn- barn på varsitt håll och några gemensamma är väl knappast aktuellt.
Förstår att CB var snabb att fria. Han trodde nog att han skulle ha sitt på det torra. Sitt rätta jag hade han nog inte visat innan hon sa ja.

Det är väl fint o speciellt att gifta sig? Även om man inte har barn? Å finns ju äktenskapsförord som skrivet
Citera
2025-09-25, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tyck inte synd om henne. Hon har en del på sitt eget samvete.

Vi saxar lite ur en intervju med henne.

"Men har du någon gång varit otrogen?

– Ja, det har jag. Och det är ju inte bra. Men jag har inte behövt konfrontera någon med det. Det upptäcktes aldrig. Men visst, jag har gjort sådant som inte är helt okej. Samtidigt tänkte jag “kommer det här fram så kommer jag skämmas och be om ursäkt"

"För två år sedan berättade du för mig att du haft en del unga älskare, men det har du alltså lagt ner?

– Ja, lammköttet kom till mig, haha. Jag dejtade en del unga killar ett tag, men det var aldrig så att jag tänkte bli ihop med dem

Du lekte med deras känslor?

– Jag playade dem, haha. Om jag träffar någon en dag så ser jag inte framför mig att det ska vara en ung kille"

https://www.expressen.se/noje/pernil...varit-otrogen/

Du tror inte att CB:s ex är bittra över att han övergav de och sen tar de chansen att snacka skit om honom? Vissa kvinnor fullkomligt älskar att prata dynga om sina ex.

Jag vet att båda två upptäckte hans otrohetsaffärer och att det var de som avslutade relationen. Det var verkligen två riktigt grisiga affärer och de berättade detta för mig långt innan han blev ihop med Persnilla.
Citera
2025-09-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu är väl inte CB någon influencer?

Jag läste förresten i somras att han hade fått, FÖRLÅT de hade skaffat en fin motorbåt för 3 miljoner.

CB var väldigt glad på bilderna av jackpoten att döma men varför ska inte män kunna gifta sig uppåt? 😁

Han är inte det men bara det att han får erbjudanden från t.ex Let's dance gör honom till en.

Jag påstår inte att män inte ska få gifta sig uppåt?
Problemet är bara att det skapar en obalans kvinnan inte kan kontrollera, det går nu ut över CB.

Den här relationen kommer vara kortvarig pga att Pernilla är för kontrollerande.
Hon vill inte att han ska bli Sveriges lover boy som de äldre kvinnorna vill ha.
Citera
2025-09-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotograflina
Jag vet att båda två upptäckte hans otrohetsaffärer och att det var de som avslutade relationen. Det var verkligen två riktigt grisiga affärer och de berättade detta för mig långt innan han blev ihop med Persnilla.

Jaja.
Som vanligt är alla felen pga mannen, aldrig hör man någon kvinna säga att hon gjorde något fel.
Citera
2025-09-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Vem går i parterapi som sextioåringar -finns ju ingen framtid.
Hur kunde Pernilla vara så dum.

Hur kunde han vara ???
Citera
2025-09-25, 19:28
Medlem
Han ser snäll ut, men jag vet ju inte om han är det. Jag tror att förhållandet kommer att hålla länge, kanske livet ut.
Citera
Igår, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det vore helt rätt. CB har ju faktiskt förändrat sitt liv väldigt mycket sedan han träffade och nu även gift sig med PW. Men lite måste han nog vänta, annars blir det avdrag om äktenskapet har varat för kort tid, det vore ju inte bra för honom!

PW vill ju helt säkert behålla huset och då löser hon ju helt enkelt ut honom med ca hälften. Det skulle bli ca 8-9 millar lite löst räknat på värdering som finns att tillgå.

Hoppas CB kikar in här i forumet då och då för att inte missa de goda och bra tipsen…
Varför skulle PW betala en krona till honom då hon själv köpt huset och han bara är inneboende?
Citera
Igår, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Han borde få spara stor del av sitt lön för att skaffa sig en livlina. Han måste ha resurser att köpa sig ett hem när hon kastar ut honom. Han borde inte utsätta sig för att riskera hamna på gatan, sådan situation ger Pernilla väldig makt. Om Pernilla älskar honom ger hon honom rätten till en livlina som gör deras relation mer jämnställd.

Han borde skaffa egna vänner som han kunde bjuda på huset som Pernilla bjuder på sina vänner. Det skall ju vara hans hem också.

Jag håller med dig, jag hade tyckt att det vart jättejobbigt att någon annan skulle ha sådana makt över mitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in