Igår, 00:42
Medlem
Hej! Jag funderar på att bli medlem på YouGov Shopper där man samlar poäng genom att scanna matinköp via deras app. Poängen kan tydligen bytas mot presentkort och andra premier, och man är samtidigt med och påverkar dagligvaruhandeln i Sverige.

Är det någon här som har testat detta? Fungerar det bra i praktiken? Hur mycket poäng får man egentligen, och är det värt tiden? Jag är nyfiken på era erfarenheter innan jag registrerar mig.
Citera
Igår, 09:39
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unhinge-Maternal
Hej! Jag funderar på att bli medlem på YouGov Shopper där man samlar poäng genom att scanna matinköp via deras app. Poängen kan tydligen bytas mot presentkort och andra premier, och man är samtidigt med och påverkar dagligvaruhandeln i Sverige.

Är det någon här som har testat detta? Fungerar det bra i praktiken? Hur mycket poäng får man egentligen, och är det värt tiden? Jag är nyfiken på era erfarenheter innan jag registrerar mig.

Har du någon länk till mer information?
Citera
Igår, 11:50
Medlem
Hackergirls avatar
Jag försökte registrera mig men kom inte vidare pga att det var något knas med mitt mobilnummer...

Det stod att jag skulle skriva numret i följd, utan mellanslag, det gjorde jag, men det godkändes inte... 🤷🏻‍♀️
Citera
Igår, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Har du någon länk till mer information?
Här är länken till deras vilkor https://portal.shopper.yougov.com/sv-se/villkor
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Här är länken till deras vilkor https://portal.shopper.yougov.com/sv-se/villkor
Tack! Men problemet med mitt nummer kvarstår, kan du prova?

Jag är med i Yougov panel, där var det inga problem att registrera mig, länge sedan nu, men ändå...
Citera
Igår, 17:22
Medlem
Citat:
Tack! Men problemet med mitt nummer kvarstår, kan du prova?

Jag är med i Yougov panel, där var det inga problem att registrera mig, länge sedan nu, men ändå...
Jag ska försöka
Kontakta kundtjänst, kanske kan kundtjänst komma på lösningen
Senast redigerad av Unhinge-Maternal Igår kl. 17:30.
Citera
Igår, 20:07
Medlem
Citat:
Jag försökte registrera mig men kom inte vidare pga att det var något knas med mitt mobilnummer...

Det stod att jag skulle skriva numret i följd, utan mellanslag, det gjorde jag, men det godkändes inte... 🤷🏻‍♀️
Tråkigt, jag försökte verifiera med min e-post men mejlet kom inte fast det har gått flera timmar
Citera
Igår, 20:44
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Tråkigt, jag försökte verifiera med min e-post men mejlet kom inte fast det har gått flera timmar
Då är det något i deras ände som är trasigt 😞
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in