Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Notera att tråden inte handlar om dig. Men du skriver bara om dig.
Om du haft vett så hade du insett att din åsikt att du bara vill veta nya saker är motsatsen till att veta sanna saker.
Det är bara att läsa i tråden här så ser du många som låtsas gillar Hitler och de behöver upplysas med sanningen. Intressant att du håller med dem. Så visst, var kvar i trotsåldern du. Jag har hört dina formuleringar hundra gånger från mina 5-åringar hemma.
Nej jag skrev ju om dig också, och om andra människor; att dina åsikter rimmar exakt med vad "alla andra" tycker om Hitler, och att jag därför inte är intresserad av dem.
Många diskussioner här på Flashback brukar glida över till mig och min person (tyvärr!) vilket jag tolkar som att jag helt enkelt är en fascinerande person som väcker nyfikenhet och intresse. Må så vara. Ibland känns det lite skevt att intresset är 0% besvarat från min sida, men så är det bara... inget jag rår för 🙂
Alltså: vi diskuterade från början en sakfråga, jag förstod ganska snabbt att jag inte var intresserad av att diskutera saken med just dig (SORRY) men du forstätter ändå att diskutera med mig och nu vill du byta ämne: från Hitler, till mig och mina personliga egenskaper vilket ju är helt offtopic.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga..... 😆
Ha
En
Jättefin
Dag
Mannen!!!!!!! 🙂