Citat:
Ursprungligen postat av
schlem
Din sakfråga och fokus är alltså "Hur kan du vara så fixerad av mig att du har koll på hur många gånger jag brukar läsa mina inlägg?" i en tråd om Hitler,
utan att ens veta om det var jag eller någon annan som tog upp hur du läser dina egna inlägg.
Snart kanske du ställer samma fråga till random moderator i en helt annan tråd i ett helt annat ämne "Hur kan du..."
Vi hade kunnat tacka Hitler eller vårt berönda rasbiologiska institut för att slippa sånt här i Sverige 2025 om de gjort ett lite mer omfattande jobb.
Nej nej, men jag tycker det är en relevant fråga! Än så länge har ingen startat en tråd om mig (vilket hade varit lämpligare, så hade jag bara kunnat länka dit), men det var ju du som gick offtopic från början och "zoomade in" på min personlighet 🙂
Jaja, jag kommer förväxla folk fler gånger, men det viktigaste är väl ändå inte
vem som har sagt vad (jag ska ju inte gifta mig med någon utav er........) utan att vi kommer framåt i sakfrågorna?
Just nu tror jag ni är två stycken som är "på" och rackar ner på mitt sätt att skriva, det är lätt att blanda ihop er - ni har snarlika åsikter och ni säger ungefär samma sak. Det vktigaste är väl ändå
frågan vi diskuterar?
Edit: jag tror också förvirringen beror på att jag inte tar saker personligt här. Jag blir inte arg när någon tycker annorlunda, jag hakar inte upp mig på den människan (som ni verkar göra, ni som stalkar och kartlägger) och då fäster man inte så mycket uppmärksamhet vid användarnamnet heller.
Jag vidhåller att sakfrågan är viktigare! Om du tycker exakt likadant som en annan användare i tråden, och uttrycker dig likadant (+svarar på inlägg som var riktade till honom, som om de hade varit riktade till dig), då behandlar jag er som en och samma person. Det är mer effektivt så.
Jag förstår att många av er här inne har stenkoll på varandra, men jag är bara inte sån som person. Har inte det intresset. Däremot gillar jag att pröva mina argument mot andras!