• 1
  • 2
2025-09-17, 15:33
Medlem
iflys avatar
Vi gör ett litet Gaza i Sverige, tar in alla palestinierna. De kan leva och härja fritt här. Svenskar älskar ju islam/araber. Vad tycker ni?
Citera
2025-09-17, 15:37
Vet inte risken är kanske att IDF bombar Hamas här då, så jag vill inte bo nära dom i alla fall.
Citera
2025-09-17, 15:41
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadmantalking
Vet inte risken är kanske att IDF bombar Hamas här då, så jag vill inte bo nära dom i alla fall.

IDF bombar ju bara för att skydda Israel...
Förflyttas palestinierna till Sverige så är problemet löst?
Citera
2025-09-17, 15:42
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Det lär med högsta sannolikhet bli så. Hittills har Israel och USA kört ut halva mellanöstern hit och ingen av dessa två har tagit ett ansvar men de gyllas ändå så varför inte köra bort fler hit när det redan har funkat så bra?
Citera
2025-09-17, 15:42
Medlem
Hellesylts avatar
Det låter som en jättebra idé. Sverige har massor med plats och allah de nya svenskarna slipper resa hem på semester.
Citera
2025-09-17, 15:43
Medlem
Sverige ska väl tas över av kurder? Vad anser kurder om palestinier? De kulle kunna dela upp Sverige i två delar... kurderna får Norrland och palestinierna får södra Sverige så kan de föröka sig lavinartat på varsitt håll. Övriga får leta sig vidare till andra länder som passar dem bättre. Turkar lär inte vilja bo kvar i Sverige om kurderna ska härska här. Vilket annat europeiskt land skulle palestinier kunna tryckas in i? För det måste ju vara Europa eller går det bra att flyga dem över till andra vita länder som Australien, Kanada eller USA? De 49 muslimländerna funkar inte alls vad det verkar.
Citera
2025-09-17, 15:51
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadmantalking
Det gör du väl redan? Eller bor du utomlands kanske?

Perfekt ju med högutbildade och företagsamma ingenjörer och läkare!
Citera
2025-09-17, 15:53
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
IDF bombar ju bara för att skydda Israel...
Förflyttas palestinierna till Sverige så är problemet löst?

Dom verkar ju vilja ha tag i Hamas vart dom än befinner sig. Så uppfattar jag det i alla fall.

Sen att förflytta problem till Sverige för att lösa någonting det borde du förstå inte är en lösning hur sosse du än må vara.
Citera
2025-09-17, 15:57
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det gör du väl redan? Eller bor du utomlands kanske?

Perfekt ju med högutbildade och företagsamma ingenjörer och läkare!

Jag tänker inte tala om vart jag bor. Men det är långt till närmsta moske. Det kan jag säga i alla fall. Och jag bor i Sverige.
Citera
2025-09-17, 16:38
Medlem
MrDonutss avatar
Jo jag håller med, hellre massa palestinier här än att israelerna ska behöva ha dom som grannar. Det lobbar jag gärna för.
Citera
2025-09-17, 17:00
Medlem
shitholecitizens avatar
Om du röstar på vänstern i nästa val så kanske det blir verklighet.
Citera
2025-09-18, 02:13
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Vi gör ett litet Gaza i Sverige, tar in alla palestinierna. De kan leva och härja fritt här. Svenskar älskar ju islam/araber. Vad tycker ni?
Ganska exakt vad Tage Erlanders överenskommelse med USA 1952 innebar.
Vi USA startar krigen i mellanöstern, och ni Sverige tar emot flyktingarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in