Citat:
Avsaknad av landsfader, ser endast khazarer/zionister som ger mig avsmak.
SD var ett bra skämt iallafall, nu är han jimmie judesson. Köpt khazar för att sprida osämja och så oråd.
Dom blir tydligare och tydligare i sitt budskap, Israel och Ukraina först!
Ukraina är jämligen fusk judarnas/nazikhazarens hemvist, bosättningar har redan startat!
Putin försöker fortsätta hitlers goda jobb, för 110e gången! Och vi hamnar på fel sida historien igen, suck!
Kristdemokraternas ledare har visat tydligt att hon är fascist och zionist i sina uttalanden, vi talar alltså om ledaren för ett kristet parti i ett modernt kristet samhälle.
Hon står för värderingar som går helt i stäv med våra.
Svensken står med brallan nere som vanligt. Khazarera är inte dumma iallafall!
Skulle till och med säga att svensken blivit till bland de duktigaste goyims!
Jag som svensk ser att vi är bortom räddning, kulturelt och som folk.
Ser inte ens svenskar längre, bara ett gäng rädda undersåtar som lyder juden fint.
Vi har blivit så klena och underkuvade av all välfärd och välstånd.
Känns som ryssen måste sparka ut nazijudarna i ukraina först, och sedan hoppas det är våran tur efter..vilket är föga troligt men khazarernahar lyckats skapa en hotbild som inte är mot svenska folket utan mot vårat zioniststyre.
Vakna upp ur lögnen om att rösta på något parti skulle hjälpa sverige, snälla var inte efterblivna totalt iallafall.
Sluta rösta helt! Då kommer det systemet få avskaffas och förhoppningsvis sunt förnuft träda fram som vi alla kan sluta oss bakom, alltså en riktig svensk man som inspirerar.
Minns ni juden reinfeldt?
Öppna era hjärtan! till folket, helt svart i ögonen, fyfan vad obehagligt det var.
Kristersson, ett litet pungdjur till jude
Jimmie åkesson med sitt svarta hår och glasögon, lurade alla duktigt. Lojaliteten ligger hos khazar juden.
Skulle aldrig lyssnat på om dom bad mig dra ut i strid åt för judens räkning, aldrig.
Allt hopp är hos ryssen att de kan göra oss till män och sluta upp i deras kamp mot vår gemensamma fiende, så har det gått till historiskt när de nästlat sig in för hårt. Muslimer och kristna har gått samman mot satanisterna i heligt krig!
Räkna in mig alla dagar i veckan!
Suck att så få förstod vad Hitler ville göra.
SD var ett bra skämt iallafall, nu är han jimmie judesson. Köpt khazar för att sprida osämja och så oråd.
Dom blir tydligare och tydligare i sitt budskap, Israel och Ukraina först!
Ukraina är jämligen fusk judarnas/nazikhazarens hemvist, bosättningar har redan startat!
Putin försöker fortsätta hitlers goda jobb, för 110e gången! Och vi hamnar på fel sida historien igen, suck!
Kristdemokraternas ledare har visat tydligt att hon är fascist och zionist i sina uttalanden, vi talar alltså om ledaren för ett kristet parti i ett modernt kristet samhälle.
Hon står för värderingar som går helt i stäv med våra.
Svensken står med brallan nere som vanligt. Khazarera är inte dumma iallafall!
Skulle till och med säga att svensken blivit till bland de duktigaste goyims!
Jag som svensk ser att vi är bortom räddning, kulturelt och som folk.
Ser inte ens svenskar längre, bara ett gäng rädda undersåtar som lyder juden fint.
Vi har blivit så klena och underkuvade av all välfärd och välstånd.
Känns som ryssen måste sparka ut nazijudarna i ukraina först, och sedan hoppas det är våran tur efter..vilket är föga troligt men khazarernahar lyckats skapa en hotbild som inte är mot svenska folket utan mot vårat zioniststyre.
Vakna upp ur lögnen om att rösta på något parti skulle hjälpa sverige, snälla var inte efterblivna totalt iallafall.
Sluta rösta helt! Då kommer det systemet få avskaffas och förhoppningsvis sunt förnuft träda fram som vi alla kan sluta oss bakom, alltså en riktig svensk man som inspirerar.
Minns ni juden reinfeldt?
Öppna era hjärtan! till folket, helt svart i ögonen, fyfan vad obehagligt det var.
Kristersson, ett litet pungdjur till jude
Jimmie åkesson med sitt svarta hår och glasögon, lurade alla duktigt. Lojaliteten ligger hos khazar juden.
Skulle aldrig lyssnat på om dom bad mig dra ut i strid åt för judens räkning, aldrig.
Allt hopp är hos ryssen att de kan göra oss till män och sluta upp i deras kamp mot vår gemensamma fiende, så har det gått till historiskt när de nästlat sig in för hårt. Muslimer och kristna har gått samman mot satanisterna i heligt krig!
Räkna in mig alla dagar i veckan!
Suck att så få förstod vad Hitler ville göra.
En del motsägelsefulla utsagor, men du är på absolut rätt spår. Denna landsfader, kan kun vara muslim eller sann kristen, ortodox förstås. Nej, det är ingen ide, som fårskallarna gör, att rösta. Om detta blir den sista kommentar innan jag blir avstängd på ett halvår, är det okej för mig. Glad att veta, finns de som ser igenom lögnerna.
Finns dåliga muslimer och goda muslimer, samma med judarna och kristna ( undantaget de som ingick allians ).
Finns ingen bra nazister eller sionister. Helvetet är deras ändamål.