2025-09-16, 22:59
Medlem
Hej,

Skulle leta reda på några nudes jag hade skickat till mig själv i outlook. Surfar via MacBook.
hittar mailet, sparar ner 4 av 6 bilder. Då hoppar datorn/outlook av sig själv tillbaka till inkorgen. Konstigt tänkte jag.

Men det konstiga nu är: mailet finns inte längre i inkorgen. det finns inte heller i borttagna mail?!.

Men så tänkte jag att jag hann i alla fall spara ner 4 st bilder. Men tro på fan, de finns inte heller i hämtningar eller senaste på datorn? Detta är helt ärligt vad som hände. Jag vill inte vara paranoid.

Har microsoft möjligtvis något nude filter som kan ha autoraderat????
Citera
2025-09-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shawshaw
Hej,

Skulle leta reda på några nudes jag hade skickat till mig själv i outlook. Surfar via MacBook.
hittar mailet, sparar ner 4 av 6 bilder. Då hoppar datorn/outlook av sig själv tillbaka till inkorgen. Konstigt tänkte jag.

Men det konstiga nu är: mailet finns inte längre i inkorgen. det finns inte heller i borttagna mail?!.

Men så tänkte jag att jag hann i alla fall spara ner 4 st bilder. Men tro på fan, de finns inte heller i hämtningar eller senaste på datorn? Detta är helt ärligt vad som hände. Jag vill inte vara paranoid.

Har microsoft möjligtvis något nude filter som kan ha autoraderat????

Barnporr säkert, Dumpen nästa för dig.
Aschberg har span på din inbox och står i din trappuppgång och väntar.
Citera
2025-09-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Barnporr säkert, Dumpen nästa för dig.
Aschberg har span på din inbox och står i din trappuppgång och väntar.

Absolut inte 😂
Citera
2025-09-18, 06:54
Medlem
zixls avatar
Är det privat mail eller jobbrelaterat, företag har ju ibland lite fler hyss för sig och mer koll så det kan ju vara något sådant inblandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in