• 1
  • 2
2025-09-16, 20:51
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja hårtrimmers är det absolut bästa för att slippa dra 17.5 gånger på samma ställe om och om igen. Skäggtrimmers är en scam generellt..

Ja det verkar ju vara en scam. Jag råkade bara ta en hårtrimmer av misstag. Kollade inte så noga vad det stod på förpackningen och alla trimmers stod på samma hylla. Men blev helt amazed när man kom hem och provade. Vilken skillnad
Citera
2025-09-16, 20:53
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Ja det verkar ju vara en scam. Jag råkade bara ta en hårtrimmer av misstag. Kollade inte så noga vad det stod på förpackningen och alla trimmers stod på samma hylla. Men blev helt amazed när man kom hem och provade. Vilken skillnad

Ja, väldigt märkligt att fölk köper en ”skäggtrimmer” som ska dras 14gr på samma yta.. medans en hårtrimmer hör jobbet på 1-2gr. Sjuk skillnad.
Citera
2025-09-16, 20:58
Medlem
Jag har en billig hårtrimmer från rusta som jag haft i några år nu och fungerar bra, tror den kostade 199kr.
Citera
2025-09-16, 21:04
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ja, väldigt märkligt att fölk köper en ”skäggtrimmer” som ska dras 14gr på samma yta.. medans en hårtrimmer hör jobbet på 1-2gr. Sjuk skillnad.

Ja det måste nästan vara en marknadsföringsbluff att de vill sälja flera olika produkter. Det är svårt att tänka att en man med skägg har designat en skäggtrimmer och kommit fram att den var bäst.
Citera
2025-09-17, 12:05
Medlem
dustimkroys avatar
Citat:
Nej Philips Multigroom series 5000 är rätt bra skäggtrimmer Rakar av hår snabbt och fått bra recessioner. Bara undvik att skölja den i vatten.
Citera
2025-09-17, 12:09
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dustimkroy
Nej Philips Multigroom series 5000 är rätt bra skäggtrimmer Rakar av hår snabbt och fått bra recessioner. Bara undvik att skölja den i vatten.

Vadå nej? Hållkäften idiot! Jag sa att skäggtrimmers suger och är en scam och du säger nej för multigroom är bra? Multigroom är då fan inte enbart en skäggtrimmer din idiotjävel, det är en hårtrimmer med och nästrimmer.
Citera
2025-09-17, 12:10
Medlem
dustimkroys avatar
Citat:
Vadå nej? Hållkäften idiot! Jag sa att skäggtrimmers suger och är en scam och du säger nej för multigroom är bra? Multigroom är då fan inte enbart en skäggtrimmer din idiotjävel, det är en hårtrimmer med och nästrimmer.
Din griniga gamla gubbe är du fel? ja den är bra

Han ville ju ha skäggtrimmer det står i topic
Senast redigerad av dustimkroy 2025-09-17 kl. 12:13.
Citera
2025-09-17, 12:34
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dustimkroy
Din griniga gamla gubbe är du fel? ja den är bra

Han ville ju ha skäggtrimmer det står i topic

Han ville ha den bästa skäggtrimmern.
Citera
2025-09-17, 17:15
Medlem
Klas-Vegass avatar
Ja, oneblade är bra. Men köp ett set med många kammar. Jag snålade och köpte ett mellanset med två gröna och två svarta. Man kan köpa fler kammar på amazon.
Jag ville testa innan jag köpte det dyraste setet.

Jag har den bästa hårtrimmern mosel (enligt alla). Men funkar inte riktigt på kort skägg. Men viking-stuk funkar den på.
Citera
2025-09-17, 17:27
Medlem
Silvercrest på Lidl brukar vara bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem