Enda jag kan säga som jag är tvärsäker på är: inget parti kommer åka ur riksdagen. Men jag blir förvånad om SD kommer gå framåt, om ens med 0,1 procent. Sverige skulle alltså i så fall bli undantaget från regeln i Norden där ett invandringsparti som får rejält inflytande pissar sina väljare i ansiktet, men ändå skulle gå framåt valet efter. Danske folkeparti kollapsade, fremskittspartiet kollapsade och sannfinnarna kollapsade så fort de hamnade i en position med inflytande och pissade sina väljare i ansiktet. Och JO SD har rejält med inflytande just nu som det största partiet i Tidöavtalet era puckade idioter. Utan SDs stöd så skulle tönt-Uffe inte kunna bilda regering till att börja med. Det rödgröna blocket var och är betydligt större än M+KD+C+L just nu. Så all skit som regeringen nu gjort vad gäller invandring och mångkultur är grejer som har fått SDs godkännande. Sluta lev i förnekelse. Om SD skulle vägra skulle Uffe få rejäla problem. Men istället för att sätta ner foten och kräva saker i invandringsfrågan, så sitter SD tysta tills Israel nämns. Då blir de plötsligt väldigt högljudda, aggressiva och ställer hårda krav. Men massinvandring och annan skit i Sverige? Då är de tysta som möss. Skit i Sverige. Det är Israel som är det viktigaste. Släng ut lokala SD-politiker som råkat säga N-ordet eller nämnt Bonniers. Men stöd Israel som begår folkmord öppet med ministrar som förespråkar Storisrael.
TYVÄRR så tror jag att sossarna bildar regering efter valet 2026. Jag skriver "tyvärr" för att de lär höja skatterna och göra livet jobbigare för vanligt folk som faktiskt jobbar och sköter sig. Vad gäller massinvandring och mångkultur så spelar det ingen roll vem som styr. Det är samma skit oavsett vad SD-folk försöker intala sig själva.
TYVÄRR så tror jag att sossarna bildar regering efter valet 2026. Jag skriver "tyvärr" för att de lär höja skatterna och göra livet jobbigare för vanligt folk som faktiskt jobbar och sköter sig. Vad gäller massinvandring och mångkultur så spelar det ingen roll vem som styr. Det är samma skit oavsett vad SD-folk försöker intala sig själva.