• 3
  • 4
2025-09-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Hon heter Christina Hedenram. Det var hennes son som hade hästarna eller hans tjej som hade lånat dom av en tjej i Karlskrona. Soppa. Sonen en analfabet som jobbade på en bensinstation morsan hade i hop med en som var misstänkt för att tafsa på kvinnor som kom in där. Minns inte namnet exakt på sonen.
https://www.facebook.com/photo.php?f...2&locale=sv_SE

Sonen kallades för "Stockis". Chr*st*an.

*=i
Citera
2025-09-28, 12:27
Medlem
Just ja! Så var det.

Citat:
Ursprungligen postat av Aulavabel
Sonen kallades för "Stockis". Chr*st*an.

*=i
Citera
2025-09-28, 17:25
Medlem
Citat:
Hon heter Christina Hedenram. Det var hennes son som hade hästarna eller hans tjej som hade lånat dom av en tjej i Karlskrona. Soppa. Sonen en analfabet som jobbade på en bensinstation morsan hade i hop med en som var misstänkt för att tafsa på kvinnor som kom in där. Minns inte namnet exakt på sonen.
https://www.facebook.com/photo.php?f...2&locale=sv_SE

Tack.
Blir ju inte förvånad att det är han. Om jag inte minns fel så heter han Cristian. Det var hans föräldrar som ägde macken. Och det var hans pappa som ska ha tafsat på tjejer minns inte om det var tjejer som jobbade där. Mamman (Christina) lämnade iallafall mannen när detta kom fram.
Citera
2025-10-07, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turck
Tack.
Blir ju inte förvånad att det är han. Om jag inte minns fel så heter han Cristian. Det var hans föräldrar som ägde macken. Och det var hans pappa som ska ha tafsat på tjejer minns inte om det var tjejer som jobbade där. Mamman (Christina) lämnade iallafall mannen när detta kom fram.

Thomas Palmblad hette han va... men hon Christina hade väl plockat på folk också.
Citera
2025-10-07, 16:42
Medlem
Citat:
Thomas Palmblad hette han va... men hon Christina hade väl plockat på folk också.

Det namnet låter väldigt bekant så det stämmer nog
Att Christina skulle gjort något sånt har jag aldrig hört något om.
Minns inte om det var kvinnlig personal eller kunder han tafsat på men när det uppdagades så separerade han och Christina och de sålde huset och macken.
Verkar som att det även uppstod någon konflikt där olika familjemedlemmar tog olika ställning till föräldrarna.

Det har ryktats om att sonen också haft svårt att hålla fingrarna i styr. Men det är inget som jag fått bekräftat.
Citera
2025-10-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turck
Det namnet låter väldigt bekant så det stämmer nog
Att Christina skulle gjort något sånt har jag aldrig hört något om.
Minns inte om det var kvinnlig personal eller kunder han tafsat på men när det uppdagades så separerade han och Christina och de sålde huset och macken.
Verkar som att det även uppstod någon konflikt där olika familjemedlemmar tog olika ställning till föräldrarna.

Det har ryktats om att sonen också haft svårt att hålla fingrarna i styr. Men det är inget som jag fått bekräftat.

Christina plockade ju på män också. Hon var ju sedan jävligt bitter över att hon fick pröjsa Palmblads skulder om det var för att dom konkade något och allt vad fan det var.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in