2025-09-16, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Har ju tidigare varit en del brottslighet, och eventuellt missbruk, kopplad till några av flyttfirmorna i Borås. Tror du skjuter ganska bra från höften
Tack, man får allt berömma sig själv här litegrann att höftskottet blev en fullträff 😁
Citera
2025-09-16, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
På vilket sett menar du? Missbruk?
ja precis
Citera
2025-09-16, 09:10
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Vem är "Hans A" enligt dig? Hans Angels?
Den anhållne misstänkt för mord heter Hans Karlsson. Skriv ut namn ordentligt om ni inte kan hålla tungan rätt i mun med initialer.
Ja! Jag vet! Och jag har redan skrivit att jag skrev fel! Hans K, så du kan släppa det.
Dock finns det inga misstankar om att HA skulle ha någon inblandning i detta (om det nu är) mord
Citera
2025-09-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cumrad

Ja! Jag vet! Och jag har redan skrivit att jag skrev fel! Hans K, så du kan släppa det.
Dock finns det inga misstankar om att HA skulle ha någon inblandning i detta (om det nu är) mord
Ok, nej jag tror inte heller att någon annan än FlyttHasse är inblandad i detta.
Citera
2025-09-16, 10:02
Medlem
Citat:
Ok, nej jag tror inte heller att någon annan än FlyttHasse är inblandad i detta.
och nu verkar det som H K ska flytta från sin stora lägenhet på Skolgatan. Den lades ut som ledig i Juli via hyresbolaget Mqvist på öppen annons med foton. Står numera som uthyrd. Av vem tro?
Citera
2025-09-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoorba
och nu verkar det som H K ska flytta från sin stora lägenhet på Skolgatan. Den lades ut som ledig i Juli via hyresbolaget Mqvist på öppen annons med foton. Står numera som uthyrd. Av vem tro?
Ja, han gör rätt i att hyra ut den. Den ena boenden är ju avliden och han själv kommer sannolikt erbjudas nytt boende av kriminalvården under överskådlig framtid
Senast redigerad av Barack.Obola 2025-09-16 kl. 11:02.
Citera
2025-09-16, 10:52
Avslutad
Citat:
Ja, han gör rätt i att hyra ut den. Den ena boenden är ju avliden och han själv kommer sannolikt erbjudas boende av kriminalvården under överskådlig framtid

Har svårt att tro att han är delaktig, känner båda och ja, hasse är verbal som gapa och skrek när han blev arg.
Medans Aman+da blev aggressiv och våldsam, hon slogs och var helt rabiat när hon fick snefylla, så tror mer att dom bråkat och hon gör något i affekt som inte var menat fullt ut men som blev verklighet.
Oerhört tragiskt oavsett, hon var lika fantastisk nykter som rabiat när hon missbruka
Citera
2025-09-16, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissRonja
Har svårt att tro att han är delaktig, känner båda och ja, hasse är verbal som gapa och skrek när han blev arg.
Medans Aman+da blev aggressiv och våldsam, hon slogs och var helt rabiat när hon fick snefylla, så tror mer att dom bråkat och hon gör något i affekt som inte var menat fullt ut men som blev verklighet.
Oerhört tragiskt oavsett, hon var lika fantastisk nykter som rabiat när hon missbruka
Så hon har begått självmord enligt dig? Njaäe, om man läser mellan raderna på vad snuten sagt så finns det tecken på att hon blev tagen av daga. Och är det som du säger att hon också hade hett temperament i fyllan så kan jag mycket väl tänka mig att ett bråk i fyllan har eskalerat och slutat med mord. Jag tror han är rökt jag ...
Citera
2025-09-16, 11:08
Medlem
Citat:
Hon var 33 inte 22, skulle fyllt 34 på onsdag.
https://www.ratsit.se/19910917-Amanda_Viktoria_Andersson_Boras/UDHPUpUmvokFx75V-SvckSFEhVMh6iPXy0NpyxrRCkU
Självklart ett feltryck av mig på mobilen, ja AA är 33 år enligt hitta, Eniro osv
Citera
2025-09-16, 11:19
Avslutad
Citat:
Så hon har begått självmord enligt dig? Njaäe, om man läser mellan raderna på vad snuten sagt så finns det tecken på att hon blev tagen av daga. Och är det som du säger att hon också hade hett temperament i fyllan så kan jag mycket väl tänka mig att ett bråk i fyllan har eskalerat och slutat med mord. Jag tror han är rökt jag ...

Han sitter där av en anledning såklart, men frågan är hur allt har gått till.
Om han har drivit henne till vansinne och hon har liksom hotat och han i sin tur sagt - gör det då
Förstår du hur jag menar nu då?
Citera
2025-09-16, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissRonja
Han sitter där av en anledning såklart, men frågan är hur allt har gått till.
Om han har drivit henne till vansinne och hon har liksom hotat och han i sin tur sagt - gör det då
Förstår du hur jag menar nu då?
Jag förstår hur du menar men tror inte alls på din hypotes. Jag tror han har mördat henne.
Citera
2025-09-16, 12:01
Medlem
Misstankarna har nu försvagats, H sitter nu häktad på den lägre graden av misstanke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in