Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymoxe
Hej! Jag och en kille har skrivit lite i våras och nu i höst vi har planer på att träffas snart men han har mycket på jobbet som chef och tyvärr så bor vi flera timmar från varandra så vi har inte kunnat träffats än. Vi skriver dock några gånger i veckan och pratar mycket sex och så och flörtar. Vet att han slutar jobba om ca 1 timme vad kan jag skriva till honom för att teasa när han är på jobbet jag är kåt och tänker på honom och sex hela tiden hehe vill att han ska bli vrålkåt och höra av sig till mig efter jobbet vi har inte pratat på några dagar så är fruktansvärt sugen på honom vet att han gillar att jag kallar honom daddy hehe men kanske inte kan skriva sånt när han jobbar... 😏🤭 Nån som har nåt tips ? Vad blir du som kille upphetsad av ?
Vad skrev du?
Generellt är nog sexiga bilder på dig själv mest effektivt! Det är det dom flesta män och killar går igång på mest. Visa inte ditt ansikte på bilderna för din egen säkerhet om han skulle visa sig vara en dålig typ. Vill du inte skicka bilder är det ju bara att skriva vad du vill att han ska göra med dig eller vad du vill göra med honom.
Undvik fraser som ”sex flera timmar” och saker som förutsätter att han har stor kuk. Dom flesta män klarar bara 20 minuter och har medelpad mellan benen.