• 1
  • 2
2025-09-13, 16:13
Medlem
Jag vill bara dela med mig att jag testade RFSU Lust & Energy Man i två veckor och inget onanerande. Vilken jävla skillnad det blev. Vad är era erfarenheter?
Citera
2025-09-13, 16:26
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
Tidigare rubrik: "Lusthöjande!"

/Moderator
Citera
2025-09-13, 17:06
Medlem
PatrickEkwalls avatar
"Vilken jävla skillnad det blev"? Vadå för skillnad? Blev du asexuell eller? Med tanke på att du inte orkat dra i snoken en enda gång på två veckor så får man ju nästan anta det... Eller kanske impotent?

Va?
Citera
2025-09-13, 17:22
Medlem
franges avatar
Vad är det då, någon form av nyutvecklad bögeri som säljs för dyra pengar? Och vad var skillnaden, att du blev extra bög på två veckor?
Citera
2025-09-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
"Vilken jävla skillnad det blev"? Vadå för skillnad? Blev du asexuell eller? Med tanke på att du inte orkat dra i snoken en enda gång på två veckor så får man ju nästan anta det... Eller kanske impotent?

Va?
Jag blev lite paff när jag såg trådstarten och har aldrig hört talas om såna sex preparat så var tvungen att googla.

Jag kollade upp vad det va. Det är en häxblandning av olika vitaminer, ginseng och aminosyrorna man tar innan gymmet, arginine och citruline. säkert underdoserat i alla aspekter gör att tjäna mer.

Säkert svindyrt också, vad är det för typ av människor som köper sånt egentligen......
Citera
2025-09-13, 21:42
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Jag blev lite paff när jag såg trådstarten och har aldrig hört talas om såna sex preparat så var tvungen att googla.

Jag kollade upp vad det va. Det är en häxblandning av olika vitaminer, ginseng och aminosyrorna man tar innan gymmet, arginine och citruline. säkert underdoserat i alla aspekter gör att tjäna mer.

Säkert svindyrt också, vad är det för typ av människor som köper sånt egentligen......

Och så har han inte tömt pungen på två veckor och tror att det stundande vulkanutbrottet beror på C-vitamin och zink...

Citera
2025-10-04, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Jag vill bara dela med mig att jag testade RFSU Lust & Energy Man i två veckor och inget onanerande. Vilken jävla skillnad det blev. Vad är era erfarenheter?
Vad skulle det göra för skillnad om du onanerade eller inte?

Jag har också köpt ett par burkar av denna, men nyss påbörjat användningen. Tvivlar på att det höjer lust men skadar inte att testa.
Citera
2025-10-04, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenjonsson518
Vad skulle det göra för skillnad om du onanerade eller inte?

Jag har också köpt ett par burkar av denna, men nyss påbörjat användningen. Tvivlar på att det höjer lust men skadar inte att testa.

Du kan väl testa själv? Låt bli snorren och porren i tre-frya dagar. Det kommer förmodligen att höja din lust, även om du inte tar några tillskott alls.
Citera
2025-10-04, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall

Va?

Jag vill börja med att säga att jag är 40+ och när man är i min ålder så blir allt sämre. Jag såg nu att det blev lite fel med min skrivning.

Det jag menade var att jag åt 4 kapslar varje dag i 2 veckor och inte onanerade på 1 vecka och det jag märkte att jag fick bättre stånd och blev väldigt känslig för sexuella tankar och fick lätt stånd. Man väcker ju sin sexuella lust och märker att det blir starkare. Det var det jag menade med "Vilken jävla skillnad det blev" för mig.
Citera
2025-10-04, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga

vi som är 40+ köper sådant och det hjälpte på mig. Jag gick in på prisjakt. Finns att köpa 90 kapslar för 160 kr. Det är priset du måste betala för en kebabpizza med dricka.
Citera
2025-10-04, 18:22
Medlem
Citat:
Jag vill börja med att säga att jag är 40+ och när man är i min ålder så blir allt sämre. Jag såg nu att det blev lite fel med min skrivning.

Det jag menade var att jag åt 4 kapslar varje dag i 2 veckor och inte onanerade på 1 vecka och det jag märkte att jag fick bättre stånd och blev väldigt känslig för sexuella tankar och fick lätt stånd. Man väcker ju sin sexuella lust och märker att det blir starkare. Det var det jag menade med "Vilken jävla skillnad det blev" för mig.
Berodde säkert mer på att du inte onanerade än på effekt av tabletterna
Citera
2025-10-19, 05:48
Medlem
Citat:
vi som är 40+ köper sådant och det hjälpte på mig. Jag gick in på prisjakt. Finns att köpa 90 kapslar för 160 kr. Det är priset du måste betala för en kebabpizza med dricka.
Jag köpte för några veckor sedan, tyckte mig få en betydande effekt efter en vecka, men nu har det gått tillbaka lite. Men tycker mig fått större lust.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in