• 1
  • 2
Idag, 02:00
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Lustigt då att ni måste komma rusande och attackera sanninssägare, när er gulliga klubb är så oskyldig och ädelmodig.

Vad kan det komma sig att alla ondsinta skribenter som gaddar ihop sig och är så taskiga och ryktesspridningsbenägna, när ni är så rena och ädelmodiga?

Vill du bli en bra Kristen man så ska du lämna djävulsdyrkarsekten och istället göra vad Romarbrevet 10:9 uppmanar till, att med din mun bekänna Jesus Kristus som Rättfärdighetens Furste

Tack! Jag bekänner Jesus Kristus som min frälsare och herre med hela mitt hjärta. Det jag gör i Orden strider inte på något sätt mot denna min tro.

Jag har aldrig påstått att vi skulle vara mer ädla än någon annan. Tvärtom tar vi faktumet att vi icke är annat än arma syndare på fullt allvar. Det är ju liksom det som driver oss att bli bättre. Och här menar jag bättre i Guds ögon och inte någon dold agenda som handlar om något hemligt och ondskefullt.

Det är inte jag som attackerar dig utan tvärtom. Det är ju du som kallar mig djävulsdyrkare och dömer mig till helvetet. Det enda jag gör är att informera om att du missuppfattat vad Orden sysslar med och har för mål. Det är ingen sekt och att vi är satanister är bara ett påhitt.
Senast redigerad av Kuggarn Idag kl. 02:09.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in