• 8
  • 9
2025-11-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Jag propagerar inte för frimurarna, jag är en hängiven frimurare och är ämbetsman och har således kunskap om frimureriet. Att du däremot sitter och fantiserar fritt är löjeväckande.
Igen jag diskuterar inte med dig, jag tillrättavisar dina lögner, jag diskuterar inte med obegåvade eftersom det ger mig noll i utbyte.

"Ämbetsman". Haha. Du kan skriva att du är vad som helst.

Du skriver i vart fall inte som Olaus Petri utan du skriver som en omotiverad gymnasieelev.

Du bekräftar min bild av att det i frimurarna finns en hel del pretto typer med självhävdlesebehov som går med där för att de tror de ska få någon typ av elit-status vare sig de har begåvning till det eller inte.
Senast redigerad av larsjohansson 2025-11-09 kl. 11:42.
Citera
2025-11-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
"Ämbetsman". Haha. Du kan skriva att du är vad som helst.

Du skriver i vart fall inte som Olaus Petri utan du skriver som en omotiverad gymnasieelev.

Du bekräftar min bild av att det i frimurarna finns en hel del pretto typer med självhävdlesebehov som går med där för att de tror de ska få någon typ av elit-status vare sig de har begåvning till det eller inte.
Som man känner sig själv känner man andra.

Hur många Frimurare känner du?

Jag hade redan elitstatus långt före jag blev Frimurare, så varför tror du då jag gått med i Frimurarna?
Citera
2025-11-10, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Skulle vara intressant att veta hur du försörjer dig, du är ta mig fan stendum 😂

Onödig och klumpig provokation, med din profession borde du istället vara subtilt provokativ, på så sätt locka fram eventuella svar.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in