Citat:
Så Fint att du inte kallat BO för hora, (du kan ansöka om medalj hos hovet 8:e storleken,högre grad blir det inte. Dock finns det nog inte någon som tror att du skulle bli belönad, en totalmiss i alla avsikter.
"Brukar inte ta använder med ett tidigare inlägg på allvar. Det är allt som oftast någon med personlig agenda som anslutit sig till chatten."
"Personligen skyddar jag inte Samuel, han kanske är en idiot. Känner inte honom.
Oavsett så försvarar jag svensk lagstiftning, och den ska inte användas godtyckligt . Ska man dömas för brott, speciellt brott med sådan allvarlig karaktär så ska det vara bortom rimligt tvivel. Och här kunde alla som var opartiska dra slutsatsen att det fanns tvivel. Samma slutsats drog även rättens ledamöter.
Du använder värdeladdade ord såsom "Spyr", "ärthjärnor" "bottenskrap" vilket gör det uppenbart att du är känslomässigt investerad. Skulle rekommendera dig separera på dina känslor och sakfrågan när du pratar om juridik.
Förövrigt har jag inte läst att någon kallat henne hora här. (kan dock har missat det)
"Personligen skyddar jag inte Samuel, han kanske är en idiot. Känner inte honom.
Oavsett så försvarar jag svensk lagstiftning, och den ska inte användas godtyckligt . Ska man dömas för brott, speciellt brott med sådan allvarlig karaktär så ska det vara bortom rimligt tvivel. Och här kunde alla som var opartiska dra slutsatsen att det fanns tvivel. Samma slutsats drog även rättens ledamöter.
Du använder värdeladdade ord såsom "Spyr", "ärthjärnor" "bottenskrap" vilket gör det uppenbart att du är känslomässigt investerad. Skulle rekommendera dig separera på dina känslor och sakfrågan när du pratar om juridik.
Förövrigt har jag inte läst att någon kallat henne hora här. (kan dock har missat det)
Har du missat sökfunktionen angående specifikt ord i aktuell tråd?
Hora /Idiot både passar specifikt vad du utstrålar.
Redan när du försöker tro att du spelar i en högre division än du platsar, du försöker dra något smart, dock visar du hela din palett,tror du är smart, gör ett uttalande så kör du direkt i diket. "Brukar inte ta använder med 1 tidigare inlägg på allvar."
Vem tror du tar dig på allvar?
"Personligen skyddar jag inte Samuel"
Så fint, blir det hovrätt så får vi se hur stor i orden du är Om.
Att åklagaren inte kommer att överklaga är du helt säker på, eller hur?
Blir det Haha gånger tre när din polare ansöker om hos JK angående oskyldigt häktad,skadestånd? Ladda i näsan är ju helt normalt på klubb i Göteborg...
Din polare får nog byta land (Göteborg där har Mick* Samuelsso* redan sänkt nollan)
En nigger i Stockholm utan kontakter lär inte dra in tillräckligt med deg för att lösa ett hyreskontrakt. Dock om samuel träffar på brinkenstjärna så kan popcornhjärnan nog bli blåst igen.
Ibiza eller tror du din kompis vara aktuell för att spela på chaos stefano catenaccis horkrog i marbella, totalägd av HA
En Fetthora kan aldrig bli nog kollad när det är dags för entre till Forsmark.
Fresk jag avsäger en eventuell avhandling.
Senast redigerad av Bogggers 2025-11-25 kl. 02:43. Anledning: Mmm
Senast redigerad av Bogggers 2025-11-25 kl. 02:43. Anledning: Mmm