2025-09-11, 21:43
Avstängd
AlligatorMans avatar
Vad f-n är "prutt juice"?
Citera
2025-09-11, 22:05
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Vad f-n är "prutt juice"?

Alla fattar ju att han menar pruttjuice. Ganska 2005 att klaga på särskrivningar.
Citera
2025-09-11, 22:26
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Alla fattar ju att han menar pruttjuice. Ganska 2005 att klaga på särskrivningar.

Det var inte särskrivningen jag syftade på i första hand. Sen kan du ju kalla det 2005 bäst fan du vill, det gör det inte det mindre efterblivet och lågbegåvat att särskriva.

Men jag vet seriöst inte vad "pruttjuice" är. Du som är så jävla up to date kanske kan informera mig om detta?
Citera
2025-09-11, 22:31
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Man tar reda på först hur man kommer åt deras central luft system. Man får scouta lite sen går man in i restaurangen. Me sällskap helst sen säger man högt att man måste på toa fast man smyger istället till ac enheten o lägger hund korvar o prutt juice där I Sen kommer man tillbaka från toa o efter en stund luktar de fan I hela bygget lol o alla tror de e du för du kom nyss från toaletten 😅😀

Jaaa kör på! Det är riktigt mongo och roligt hehe!
Citera
2025-09-11, 23:42
Moderator
Fear2bes avatar
Ot raderat/Mod
Citera
2025-09-12, 00:02
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Det var inte särskrivningen jag syftade på i första hand. Sen kan du ju kalla det 2005 bäst fan du vill, det gör det inte det mindre efterblivet och lågbegåvat att särskriva.

Men jag vet seriöst inte vad "pruttjuice" är. Du som är så jävla up to date kanske kan informera mig om detta?

Tråden ligger i humor och din ironi måste vara den mest avancerade hittills.
Citera
2025-09-12, 00:32
Medlem
Citat:
Scouta= undersöka
Hund korvar = bajs från hundar
Prutt juice = så vätska man köper som luktar prutt

Fler frågor?
Ja, hur ska du komma åt att komma in i luftkonditioneringen?
Citera
2025-09-12, 07:46
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Tråden ligger i humor och din ironi måste vara den mest avancerade hittills.

Men du kunde inte svara på frågan?
Citera
2025-09-12, 08:09
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Vid Kö-kaos: När kön rör sig, gå plötsligt fram till disken och säg: Jag vill bara väga min mat, inte köpa den.
Citera
2025-09-12, 13:13
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Man tar reda på först hur man kommer åt deras central luft system. Man får scouta lite sen går man in i restaurangen. Me sällskap helst sen säger man högt att man måste på toa fast man smyger istället till ac enheten o lägger hund korvar o prutt juice där I Sen kommer man tillbaka från toa o efter en stund luktar de fan I hela bygget lol o alla tror de e du för du kom nyss från toaletten 😅😀

Sjukt tråkigt. Kiss och bajs humor.
Citera
2025-09-12, 23:34
Medlem
Citat:
Det är ju det som är så rolit att de tror de är mitt bajs som fått hela byggnaden att lukta skit 😅😅😅

Jo fast dom tycker ju bara du är äcklig precis som du är? De är ju ditt skit som luktar.

Ganska sorgligt.
Citera
2025-09-14, 15:08
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Hoppas någon i personalen tar dig på bar gärning och att din efterblivna kompis filmar när du åker på ett jävla kok stryk. Det vore riktigt kul att se på youtube
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in