2025-09-11, 08:55
Medlem
Kan ni tipsa om en sådan med väggkontakt och som man kan ha på över hela natten ( utan att behöva vakna o ställa om timern ). Tackar hjärtligast.
Citera
2025-09-11, 09:01
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteraturens
Kan ni tipsa om en sådan med väggkontakt och som man kan ha på över hela natten ( utan att behöva vakna o ställa om timern ). Tackar hjärtligast.

Menar du vitt brus som finns i ljud? Finns på YouTube, anslut paddan eller telefonen till stereon.
Citera
2025-09-11, 10:12
Medlem
Oj, ursäkta! Trodde detta var något mer känt, är inte så mycket för prylar nämligen.

Kanske att den här fungerar: LectroFan - White brusmaskin och icke-looping fläktljud med sömntimer
...ganska dyr och säljs på amazon.

Är lite orolig för att den inte har sladd, står att den har AC. Andra förslag, någon?
Citera
2025-09-11, 10:41
Citat:
Oj, ursäkta! Trodde detta var något mer känt, är inte så mycket för prylar nämligen.

Kanske att den här fungerar: LectroFan - White brusmaskin och icke-looping fläktljud med sömntimer
...ganska dyr och säljs på amazon.

Är lite orolig för att den inte har sladd, står att den har AC. Andra förslag, någon?

AC=växelström=sladd
Citera
2025-09-11, 10:51
Medlem
MrSwaggers avatar
Kan du inte bara köpa en mick o spela in när du låter typ pshhskkkhshhshhshshs på ett kaseet band fast jag vet inte hur de ska loopas 🤔
Citera
2025-09-11, 10:51
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modax
AC=växelström=sladd
Wtf är inte AC att den har air conditioner??
Citera
2025-09-11, 11:08
Medlem
Nej, det kanske blir svårt det här. Har haft en fläkt på nu under sommaren och tycker att det tar bort ljud utifrån då jag bor på nedersta, så därför funderade jag på dessa vitt-brus maskiner.
Citera
2025-09-11, 11:34
Citat:
Nej, det kanske blir svårt det här. Har haft en fläkt på nu under sommaren och tycker att det tar bort ljud utifrån då jag bor på nedersta, så därför funderade jag på dessa vitt-brus maskiner.

Vad är det som blir svårt?
Citera
2025-09-11, 12:03
Medlem
sound69s avatar
Varför inte använda någon av apparna istället. Finns massvis. Använder själv en app som heter ”sömnfläkt” (har iPhone och vet inte om den även finns till Android):

https://apps.apple.com/se/app/fl%C3%...s/id1116451847

Finns även några andra som är bra. Lycka till! 👍
Senast redigerad av sound69 2025-09-11 kl. 12:06.
Citera
2025-09-12, 09:37
Medlem
Det ska vara väggkontakt och kontinuerlig drift för mig. Mobiltelefoner slår ju av kors som tvärs.
Citera
2025-09-20, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Kan du inte bara köpa en mick o spela in när du låter typ pshhskkkhshhshhshshs på ett kaseet band fast jag vet inte hur de ska loopas 🤔

Detta var förresten ett rätt listigt förslag, men det föll på dels min tekniska oskicklighet, att jag ändå måste införskaffa nån typ av bandspelare+mick och att banden kanske inte håller sålänge.

Denna blev det: https://www.amazon.se/dp/B019GAFJEG?...m_5_i_atc&th=1
Citera
2025-09-28, 01:44
Medlem
Pritchards avatar
Denna har jag. Rekommenderas.

https://www.amazon.se/Soundcenter-br.../dp/B08FF4NWXQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto