2025-09-11, 16:29
Medlem
Svempass avatar
Absolut inte något negativt. Just färre desto bättre. Vem vill vi ha en som redan varit med alla.

Varit med några som haft en del som dom skröt om efter ett tag. Kan bara säga att alla dom har varit riktigt dåliga i sängen. Kände inte alls sina kroppar som kvinnor som legat med få. Sen finns det självklart såna som inte legat runt som är grymma men mina få har jag inte träffat på någon sån.
Citera
2025-09-11, 17:20
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Visst finns det de kvinnorna som vill bli strypta, tills de svimmar och sedan anmäler dig för våldäkt.

Kanske finns det sådana, men inga jag umgås med dock.
Citera
2025-09-11, 17:26
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Förstår inte riktigt problemet. Vissa män kan känna att de inte duger eller lever upp till idealet som ”riktig man” om de inte haft många sexuella partners. Men som kvinna är det väl inget att oroa sig över? Tror väldigt få män skulle ha några problem med det. Är väl motsatt där tom. Du ses som mer ”ren”. Så länge du är sund är det väl inte mer med det
Citera
2025-09-11, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Men att ha analsex tycker du inte är äckligt? Det är ju för fan vidrigt att killar vill trycka upp den i en tjej röv.

Nej det är väl inte bögigt om en man vill knulla en tjejs rumpa om man är hetero ? Det hade väl varit mera bögigt om han vill knulla en kille i rumpan
Citera
2025-09-11, 20:05
Medlem
Lugn, det är ju inget konstigt alls! Att ha en tydlig bild av vad man gillar och inte vill göra är faktiskt riktigt bra, visar att du lyssnar på din kropp och dina känslor. Det viktigaste är ju att du mår bra med dig själv och dina val, och att skammen försvinner när du accepterar vem du är.
Citera
2025-09-11, 21:27
Är analsex en naturlig del av ett sexliv?! När blev analsex "naturligt"? ? Det är de facto bajset som ska komma ut den vägen. Anus vill man väl inte heller ska bli förslappad med tiden, så att det kanske blir till att bära blöja i allför tidig ålder? Vad är det MED er unga idag undrar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Det är bara en fördel att du legat med få killar.
Kul att du vill testa analsex. Många kvinnor gillar det och det är en naturlig del av ett sexliv. Det kan dock ta ett par gånger innan du vant dig. Självklart ska du inte suga kuk efter analsex. De som gör det är skadade. Däremot är avsugningar ett måste. Den tjej som inte suger kuk skulle jag dumpa direkt.
Citera
2025-09-11, 22:39
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Hej! Jag kanske är lite konstigt men jag har bara haft sex med 2 st killar, jag har haft chansen flera gånger tidigare att ligga men det har inte blivit så pga av psykisk ohälsa bland annat. Jag är 33 förlorade oskulden rätt sent pga av jag var deprimerad i tonåren. Tycker du som kille att det är nåt dåligt om en tjej har legat med få killar ? Jag skäms och känner mig lite konstig, jag har nu insett vad jag verkligen gillar, för 10 år sen hade jag aldrig vågat göra saker som jag skulle vilja göra nu dock finns det vissa saker jag inte skulle göra nu heller t.ex skulle jag aldrig ge avsugning efter analsex det känns bara äckligt

Få partner bra! Avsugning efter analsex ... sjukt och dumt så låt bli! Du verkar frisk och sund ... så ta det lugnt ... leta efter fin snäll kille så blir det bra ... :-) ... (nej jag är upptagen :-) ;-) )
Citera
2025-09-11, 22:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Få partner bra! Avsugning efter analsex ... sjukt och dumt så låt bli! Du verkar frisk och sund ... så ta det lugnt ... leta efter fin snäll kille så blir det bra ... :-) ... (nej jag är upptagen :-) ;-) )

Jag dejtar en kille nu hehe men misstänker att det kanske blir problem för han har 20+ cm och grov... Men får väl använda glidmedel och ta det lite lugnt i början ☺️. Tips på bra sexställningar om killen har stor ? Vilken kondom är bäst om han har stor penis ? Tänkte först thin men den kanske är för kort.. sex utan kondom är inte aktuellt just nu för jag har inget annat preventivmedel och tänker inte bli gravid
Citera
2025-09-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvartalet2023
Är analsex en naturlig del av ett sexliv?! När blev analsex "naturligt"? ? Det är de facto bajset som ska komma ut den vägen. Anus vill man väl inte heller ska bli förslappad med tiden, så att det kanske blir till att bära blöja i allför tidig ålder? Vad är det MED er unga idag undrar jag?
Jag är 50+ och knullade mitt ex i röven under många år. Inte blev hon slapp av det....och jag har rätt grov kuk.
Citera
2025-09-11, 23:08
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Jag dejtar en kille nu hehe men misstänker att det kanske blir problem för han har 20+ cm och grov... Men får väl använda glidmedel och ta det lite lugnt i början ☺️. Tips på bra sexställningar om killen har stor ? Vilken kondom är bäst om han har stor penis ? Tänkte först thin men den kanske är för kort.. sex utan kondom är inte aktuellt just nu för jag har inget annat preventivmedel och tänker inte bli gravid
Det är inte den killen du dejtar på distans för ni har väl inte träffats ännu, eller har ni det?
Citera
2025-09-11, 23:09
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Samma här, har bara kysst två och bara haft sex med två stycken.
Min blivande man klagar inte på det.

Jag vill varna dig för att göra något som du inte vill själv.
Har några väninnor som har gjort det och de känner sig smutsiga och äckliga fortfarande trots att det var några år sedan.

Min blivande man och jag har det som kallas vaniljsex, det vi experimenterar med är olika ställningar och vi skrattar och har kul när vi har sex!
Jo jag ger honom gärna en avsugning, men tycker själv att ta emot oralsex kan oftast kvitta.
Jag har aldrig haft analsex och vill inte prova det heller, frågade min kille men han hade heller aldrig testat och inget han var intresserad av.

Du skrev även om strypsex.
Det är inte normalt så om du träffar någon som vill ha det så fly för livet.

Gör inte något som känns fel för då skadar du dig själv och med rätt kille så lär ni känna varandras kroppar och tillsammans upptäcker vad ni tycker är skönt!

Min blivande man och jag dejtade ett bra tag innan vi hade sex och just för att han var så försiktig och tålmodig så var det perfekt från första gången!

Var rädd om dig och kasta inte bort din kropp på någon som inte är värd den.
Citera
2025-09-11, 23:11
Medlem
Konstnarren5s avatar
Ditt värde sitter inte i antalet du legat med utan i att du faktiskt lever, känner och vågar njuta. Skam och äckel dödar bara lusten – livet blir större först när man släpper ängsligheten och ger sig hän till det man faktiskt vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in