Citat:
Ursprungligen postat av
deddd
Ser ut som den där dryge fan som "debatterar" på campus genom att egentligen bara inte låta dom andra prata så fort han möter ett argument han inte kan hantera.
Det är verkligen ingen förlust ur något perspektiv ur mänsklighetens perspektiv. Hans teknik att "debattera" genom att tysta möttes till slut med exakt samma teknik. Poetiskt.
En hjälte för IQ 90-95-människor. Sett saker han debatterar för som jag hållit med om innan men fått mig att ångra mig på grund av den extremt lågbegåvade svansen visat att något i min syn på frågan måste synas i sömmarna och något jag missat. Bra det i och för sig, men inte direkt det sättet man vill bli triggad till att göra djupare analyser, som blir mer standard än undantag nu för tiden.
Just i USA känns det på tiden att de börjar använda sin 2nd amendment på det sätt de alltid tjatat om den är till för, att skydda sig mot tyranni, istället för att bara skjuta varandra lika maktlösa människor som de. Det är långt over due.
Japp det är han som ska till campus för att "knäcka" outbildade vänster-kvinnor med septum piercing. Helt otroligt imponerande va?
Jag kollade lite av hans klipp bara för några dagar sedan. Detta är riktigt sjukt ändå att detta händer men jag tror detta är början bara. Tror att det kommer spåra ur mera.
Splittringen i USA bara ökar nu. Så har vi skjutningen med Transan som var nyligen.
När ekonomin brakar på riktigt och folk inte längre har råd med mat på bordet och vänder sitt hat mot MAGA så kommer våldet eskalera där och med vapen överallt så blir det inbördeskrig.
Någon som har bättre video ifrån när han blir skjuten förutom Expressen? Fixar inte deras reklam.