Tycker det är ett icke produktivt sätt att bete sig på och tänka:
- Man tar sig till ett land på grund av att man inte kan bo i sitt hemland.
- Pissar på befolkningen i landet man kommer till.
Men för att förstå att ens beteende är icke-produktivt så måste man ju vara utrustad med lite kapacitet mellan öronen. Vilket dom som anspelar på att dom är aggressiva och kommer med hot och våld tydligt visar att dom saknar.
Dom flesta som kommer hit verkar sköta sig och ta hand om sin egen försörjning. Det är dock tyvärr en klick med personer med som ser ut att vara lågbegåvade som är problemet.
Är själv andra generationens invandrare, dock sköter vi oss och är en del av samhället och har varit det sedan dag ett. Sedan att vi kommer från ett nordiskt grannland gjorde ju saken lättare. Men mina släktingar har fått uppleva rasism. Så det är inget nytt. Det handlar till slut om hur man beter sig och om man bidrar till samhället. Är egentligen inte svårare än så.
Invandringen har väl egentligen inte tillfört någonting utöver det vanliga.
Vi har bara blivit fler.
Fler som är rasister!
För enligt mig är alla människor rasister i sin kultur och läggning.
Visst finns det undantag, men de är en otroligt liten promille som lever efter egna normer, som typ moderna eremiter och liknande.
Att vi kallar andra för rasister men själva hatar dom som vi pekar ut, säger en hel del om människan.
Du använder uttrycket "invandrare" vilket är väldigt brett och sedan använder du ordet "krigsskadade" vilket innebär att du enbart pratar om araber/östafrikaner. Jag kan säga dig att det är inte speciellt många invandrargrupper som tycker om er. Den arabiska invandrargruppen är inte ens en del av Sverige utan en totalt isolerad grupp. Araberna har svårt att komma in i arbete och samhället överlag i hela Europa, inte bara Sverige. Gruppen har svårt för att följa regler, den är aggressiv och försätter sig själva i ett utanförskap i alla länder de kommer till. Det leder alltid till samma sak, konflikter! Östasiater, syd- och öststeuropéer har blivit en del av samhället och försvenskats in. Dessa grupper tillsammans med svenskarna kommer fortsätta utvecklas och frodas samtidigt som MENA förblir ett B-lag ute i förorterna.
Jag tror dessutom att allt fler kommer flytta och söka lyckan i andra länder när Sveriges välfärdssystem monteras ner. Utvecklingen mot att bli mer som USA började för flera år sedan med privata alternativ samtidigt som vi har långa vårdköer. I takt med att svenskar ser den urholkade välfärden kommer vi bli mindre och mindre villiga till att betala höga skatter och då dröjer det inte länge innan vi får köpa privata försäkringar. Om vi ser till de senaste årens val går inte ens S till val på höjda skatter längre.
När bidragssystemen är avvecklade eller när det helt enkelt inte finns några allmosor kvar så kommer det inte vara möjligt att sitta och trycka in någon förort något mer. Det är bidragssystemen och välfärdsstaten som varit orsaken till den höga invandringen från MENA.
När bidragssystemen är avvecklade eller när det helt enkelt inte finns några allmosor kvar så kommer det inte vara möjligt att sitta och trycka in någon förort något mer. Det är bidragssystemen och välfärdsstaten som varit orsaken till den höga invandringen från MENA.
Vilken ände ska vi börja i?
Det som varit orsaken är inte välfärdsstaten eller bidragssystemen i sig, utan att politikerna har släppt in invandrarna till det dukade bordet.
För naturligtvis går det att ha robusta system för den egna befolkningen utan att det måste medföra att hela världen upptas i det. Det beror helt på politikerna och att de känner ansvar och kärlek gentemot svenskar, inte som nu att rent förakt driver det för att man ser ner på sitt eget folk och vill straffa eller uppfostra dem på olika vis.
Hur det ens kan vara möjligt att till exempel Sahlin och Reinfeldt blir politiker i Sverige när de så intensivt drivs av hat emot svenskar - det är ju egentligen helt förbluffande.
Senast redigerad av -GG 2025-09-14 kl. 17:25.
Dom flesta som kommer hit verkar sköta sig och ta hand om sin egen försörjning. Det är dock tyvärr en klick med personer med som ser ut att vara lågbegåvade som är problemet.
Så du tror inte att folk arbetar i arabiska och afrikanska länder?
Skulle det kännas bra om t ex somalier helt tog över arbetsmässigt på Trafikverket eller inom Polisen? Min poäng är inte att de må vara lågbegåvade, utan att det medför att en helt annan kultur och mentalitet som med tiden sätter sig inom husets väggar och blir det självklara sättet att operera på.
Och med den väldigt förändrande demografin så kommer det förr eller senare. Migrationsverket har inga bra erfarenheter att visa upp när invandrare skall bedöma asylskäl åt landsmän eller folkgrupper man ogillar.
Även om hela Migrationsverket bör läggas ner.
Att ha ett arbete och sköta sig kan man prata om när det gäller några invandrare om året som man också följer upp och har den kollen på. Med uttalat att svenskarna alltid är i bestämmande position.
Nu är det ett rent nonsens-argument. Känns det liksom tryggt att Södertälje kommun tas över av syrianer eller att personer med kopplingar till klaner arbetar inom rättsväsendet även om det i praktiken innebär en politisk guldstjärna i att de tar hand om sin egen försörjning.
Senast redigerad av -GG 2025-09-14 kl. 18:32.
Invandrare kommer aldrig lämna Sverige. som ni själva säger är redan halva befolkningen invandrare eller har invandrarbakgrund, ingifta och sammanblandade med svenskar. Ska de också dra iväg, menar ni? Kommer omöjligt hända, så det är bara gilla läget.
Skit ner dig, hora.
Folkförflyttningar och förändringar hit och dit - när det passar er. När någon påpekar brister i vad händer och hur sjukt det faktiskt är, då är det "slutet på historien" och ingenting kan förändras igen eller att en folkförflyttning är möjlig åt andra håll och av andra skäl än de ni har byggt upp i invandringssektorns ljugpropaganda eller att det skulle vara "omöjligt".
Ni, som talar om för svenskar vad de ska känna och tycka om massinvandringen, är samma idioter som gråter om vad Israel gör på Gazaremsan och i Palestina.
Varför då inte se det som en vacker förändring som ju vi människor är maktlösa inför.
Att halva befolkningen i Sverige är invandrare är ju snarare ett argument för hur satans sjukt det är, vad som pågått. Ett litet land som Sverige blir på ca. 60 år helt invaderat av folkgrupper med miljontals invånare kvar i hemländerna, så att floden aldrig stannar av eller är kännbart för dem själva. Vad är det om inte en kolonisering som sväljer upp allting svenskt och något som aldrig skulle tolereras om det skedde i Arabien eller i Afrika.
Om muslimer och islam kunde kickas ut från Spanien efter mycket lång tid, kan givetvis invandrarnas situation i Sverige förändras väldigt fort. Om Sovjet kunde falla, kan allting falla ergo förändras. Och att sprickor kunde iakttas men som avfärdades med att det aldrig kunde ske.
Nej. Just det. Det går alltså utmärkt att välja bort en mängd saker för varje land med en suveränitet och det är fullt möjligt att med politisk vilja förändra ett läge som är just nu. Och att vara motståndare till ens egen utplåning.
Jag hatar verkligen din typ, som kommer hit i tron att ni har mandat att läxa upp och diktera vad svenskar ska känna och tycka för att det ska vara "rätt" om den kolonisering som pågår av Europa. Ni har ingenting med Sverige att göra.
Det är inte er affär att tala om för svenskarna om deras historia eller vad de har gjort eller dragit fördelar av. Ni har ingenting med det att göra.
Jag är så innerligt trött på er.
Senast redigerad av -GG 2025-09-14 kl. 18:36.
Det som varit orsaken är inte välfärdsstaten eller bidragssystemen i sig, utan att politikerna har släppt in invandrarna till det dukade bordet.
För naturligtvis går det att ha robusta system för den egna befolkningen utan att det måste medföra att hela världen upptas i det. Det beror helt på politikerna och att de känner ansvar och kärlek gentemot svenskar, inte som nu att rent förakt driver det för att man ser ner på sitt eget folk och vill straffa eller uppfostra dem på olika vis.
Hur det ens kan vara möjligt att till exempel Sahlin och Reinfeldt blir politiker i Sverige när de så intensivt drivs av hat emot svenskar - det är ju egentligen helt förbluffande.
Jag är övertygad om att regeringen hade kunnat öppna gränserna och deklarera fri flyktinginvandring OCH ingen skulle komma hit om det visade sig att de inte hade tillgång till välfärdssystemet.
Folkförflyttningar och förändringar hit och dit - när det passar er. När någon påpekar brister i vad händer och hur sjukt det faktiskt är, då är det "slutet på historien" och ingenting kan förändras igen eller att en folkförflyttning är möjlig åt andra håll och av andra skäl än de ni har byggt upp i invandringssektorns ljugpropaganda eller att det skulle vara "omöjligt".
Ni, som talar om för svenskar vad de ska känna och tycka om massinvandringen, är samma idioter som gråter om vad Israel gör på Gazaremsan och i Palestina.
Varför då inte se det som en vacker förändring som ju vi människor är maktlösa inför.
Att halva befolkningen i Sverige är invandrare är ju snarare ett argument för hur satans sjukt det är, vad som pågått. Ett litet land som Sverige blir på ca. 60 år helt invaderat av folkgrupper med miljontals invånare kvar i hemländerna, så att floden aldrig stannar av eller är kännbart för dem själva. Vad är det om inte en kolonisering som sväljer upp allting svenskt och något som aldrig skulle tolereras om det skedde i Arabien eller i Afrika.
Om muslimer och islam kunde kickas ut från Spanien efter mycket lång tid, kan givetvis invandrarnas situation i Sverige förändras väldigt fort. Om Sovjet kunde falla, kan allting falla ergo förändras. Och att sprickor kunde iakttas men som avfärdades med att det aldrig kunde ske.
Nej. Just det. Det går alltså utmärkt att välja bort en mängd saker för varje land med en suveränitet och det är fullt möjligt att med politisk vilja förändra ett läge som är just nu. Och att vara motståndare till ens egen utplåning.
Jag hatar verkligen din typ, som kommer hit i tron att ni har mandat att läxa upp och diktera vad svenskar ska känna och tycka för att det ska vara "rätt" om den kolonisering som pågår av Europa. Ni har ingenting med Sverige att göra.
Det är inte er affär att tala om för svenskarna om deras historia eller vad de har gjort eller dragit fördelar av. Ni har ingenting med det att göra.
Jag är så innerligt trött på er.
Gör nåt åt saken då? Nej juste, det kan du inte, det kommer du inte, då får du stryk
Finns inte ett skit du kan göra åt saken, mer än att skita ner dig din lilla bög
men nu är det långt över 60 områden. det nämns bara dom 60 värsta. gränserna flyttas hela tiden. idag är det nästan överallt. polarn är polis och jag får höra ett och annat.
TS är bara en vänsterbliven idiot som inte förstår bättre. antagligen är han ung och har inte upplevt sverige när det fortfarande var sverige. landet där du inte behöva låsa dörren när du gick och la dig.
Jag bor i en stad med 100-150k invånare , kan inte specificera mer pga doxing-risk men nyss var jag runt rätt mycket i stan på olika ärenden och jag kan säga att det var helt klart en majoritet invandrare jag såg. Jag skulle tippa på minst 60%. Och det var i centrum, det var i områden utanför centrum, det var i olika butiker, högt och lågt precis överallt, överallt. Det mest förvånande var biblioteket, där var det nog 90-95% invandrare. Så ja ok om man vill kalla en hel stad på 100-150k invånare för ett "område" så ok, då kanske det "bara" är 60 områden. Nu var det här mellan ca kl14-16 iof så många svenskar var väl på jobbet och plugget, men ändå, det är ingen större skillnad vad jag har märkt på helger, vardag, arbetstid och efter arbetstid. Dessutom noterar jag varje gång hur de svenskar man ser är oftast medelålders eller pensionärer. Bland barn och ungdomar är det typ 20% svenskar, 80% invandrare (baserat på mina personliga observationer). Så ja, lycka till att vända den här skutan haha.
Gör nåt åt saken då? Nej juste, det kan du inte, det kommer du inte, då får du stryk
Finns inte ett skit du kan göra åt saken, mer än att skita ner dig din lilla bög
Oj oj oj du verkar vara en riktig tuffing! Här får man passa sig! Men jag vet att många håller med dig, regeringen gör ju allt för att importera så många av dina meningsfränder som möjligt varje år. Och du har med största sannolikhet rätt att det inte finns mycket att göra åt saken och att svensken är dömd till utplåning. En stilla undran bara: Hur känner du inför att svenskar mer eller mindre förmodligen är helt borta (eller iaf i kraftig minoritet) inom en väldigt snar framtid? Är det bra, neutralt eller dåligt? Tror du att Muhammed och Hassan kommer att vara lika duktiga på att driva och hålla ihop Sverige som Sven och Johan har varit? Det är inte en retorisk fråga jag är helt seriös. Personligen tror jag ju att det kommer att gå fullständigt åt helvete mer och mer desto längre den nuvarande utvecklingen fortgår och jag skulle kunna radda upp 50 anledningar till varför. Men det vore kul att höra tankegångarna hos en motståndare. Hur ser Sverige ut i framtiden enligt dig? I am all ears!
Typisk primitiv, låg intelligent, fittig, liten råtta, parasit.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!