Citat:
Ursprungligen postat av
IanMcEwan
Någon trodde att han var Säpo-tränad i huvudtråden och att han därför flaxade när han hörde dunsen för att parera en potentiell skytt som siktar efter honom.
På sätt och vis är det väl ändå bra, det ska väl inte vara meningen att regeringschefen för ett land ska ned och ge första hjälpen till någon speciellt inte när det finns uppåt hundra personer i samma lokal.
https://www.reddit.com/r/sweden/comments/1nckmrh/elisabet_lann_ramlar_under_presskonferens/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button
Jag tittar på klippet med det i tanken och det kan absolut vara möjligt och också rätt agerat isåfall. Som du säger finns det andra som har i uppgift att agera.
Men han tittar på henne medan hon faller även om han inte ser lika mycket som ebba så ser han.
Snubben bredvid säger samtidigt "hälsosjukvården", kanske hörde uffe "skjut" i stundens hetta?
Det finns väl vakter där inne, om inte de omringar honom så borde han inte agerat så häftigt egentligen heller. Det finns inga panikskrik heller i rummet utan mer "oj".
Jag tror jag fortsätter tycka att det var svagt agerat ett tag till..