• 2
  • 3
2025-09-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Skulle inte tro detta. Visst har dom samma efternamn men stardust (harman osman) han är kurd från irak. Medans bröderna osman från RG ÄR libaneser.
På det viset, då är det väl mindre troligt att de är släkt. Däremot så har han uppträtt med folk från Ramels tidigare.
Citera
2025-09-18, 00:41
Medlem
Citat:
Bekräftar.
"MR. L" Som han kallas på tiktok heter eg. Zakaria Lazar och driver gustomera AB/ ostföretaget som alla pratar om på tiktok. han är skriven på denna utsatta adressen vagnsgatan 6 sedan 4v tillbaka. Utöver detta så skedde ett sprängdåd förra veckan i arlöv mot "stardust" familj som egentligen heter harman osman som också blev skjuten 2019. Artiklar och flashback tråd om sprängningen i arlöv finns. Kopplingen mellan Zakaria och harman är att harman är en utav dessa tiktokare som åkte till zakaria i stockholm för att delta i deras projekt "IRL-CONTENT" som slutade i ett stort fiasko och är nu ostförsäljare åt Zakaria.

Är han ziggis?
Citera
2025-09-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Haha vad i hela friden? Har man placerat dessa i samma lägenhet medvetet för att ha koll på dom eller?
Hela nya Barkarbystaden är det nya ghettot in Stockholm. Riktigt jävla skithål.
Citera
2025-09-18, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Är han ziggis?
Marockan
Citera
2025-09-23, 21:17
Medlem
bellesbluess avatar
Någon som har koll på vilket nätverk ostprinsen har fått efter sig? Foxarna?
Citera
2025-10-06, 08:29
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Bekräftar.
"MR. L" Som han kallas på tiktok heter eg. Zakaria Lazar och driver gustomera AB/ ostföretaget som alla pratar om på tiktok. han är skriven på denna utsatta adressen vagnsgatan 6 sedan 4v tillbaka. Utöver detta så skedde ett sprängdåd förra veckan i arlöv mot "stardust" familj som egentligen heter harman osman som också blev skjuten 2019. Artiklar och flashback tråd om sprängningen i arlöv finns. Kopplingen mellan Zakaria och harman är att harman är en utav dessa tiktokare som åkte till zakaria i stockholm för att delta i deras projekt "IRL-CONTENT" som slutade i ett stort fiasko och är nu ostförsäljare åt Zakaria.

Jag misstänker du blandat ihop det med sprängning mot Harmans föräldrar. Kan du länka artikeln så ska jag bekräfta eller förneka om de var riktad mot stardust.
Citera
2025-10-06, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag misstänker du blandat ihop det med sprängning mot Harmans föräldrar. Kan du länka artikeln så ska jag bekräfta eller förneka om de var riktad mot stardust.
Vilken artikel vill du ha? Sprängningen mot stardust familj eller gustomera eller zakaria?
Citera
2025-10-06, 10:20
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Vilken artikel vill du ha? Sprängningen mot stardust familj eller gustomera eller zakaria?

Sprängning mot Harmans familj vilket inte är hans familj misstänker jag. Därför vill jag ha artikel så jag kan dementera.
Citera
2025-10-07, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Sprängning mot Harmans familj vilket inte är hans familj misstänker jag. Därför vill jag ha artikel så jag kan dementera.
Inget du behöver dementera eller bekräfta.
Det är redan bekräftat hans familj bor där.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...losion-burlov/
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in