Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Vad är viktigt för mannen? Sex.

Om du inte är en bra man ska du inte förvänta dig sex men är du det och inte får sex ändå så ger du endast utan att få nåt tillbaka, och så ska det inte vara

Håller ej med. Relation = garanterat sex. Börjar kvinnan vilkora sexet tänder hon inte på mannen. Då är det över.
Citera
2025-09-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Män kontrollerar relationer. Tycker mannen att historia spelar roll då är det så.

Kan garantera att hon hade mer sex med andra när hon var ung. Han är betahanen hon nöjt sig med.

Att tacka nej till sex är kommunikation från kvinnans sida = jag tänder inte på dig och vill inte ligga med dig.

Hon har legat med andra. Vill inte ligga med honom. Läs mellan raderna.

Herregud, folk använder fortfarande uttryck som beta? Hur gammal är du?
Citera
2025-09-06, 18:35
Medlem
Citat:
Jag tycker att rådet att muta kvinnan med en resa belönar dåligt beteende. Skulle råda TS att öka konkurrensen instället. Kanske skaffa en sugarbaby som han gör klart för frugan att han träffar. Då vet hon att hon riskerar åka ut om hon inte skärper sig.

Finns inget att prata om. Hans fru har redan visat att hon inte tänder på honom och inte vill ligga med honom. Att gnälla om det kommer göra henne än mer avtänd.
Det är inte att muta. Hon kan väl betala hälften. Det är just att han ens säger ”vi borde åka iväg en helg, bara vi två”, som är det viktigaste här. Det visar på omtanke. Så inte hon planerar allt de gör tillsammans. Det kan vara allt från lyxigt spahotell till något som inte behöver kosta allt för mkt, en picknick? Där Han fixat och planerat upp det. Garanterat uppskattat.

Det är inte att gnälla bara för man pratar om det. Han behöver ju inte skrika ”nu vet vi inte legat på så och så länge, släpp till nu!” Som man har läst om att vissa säger. Eller påstår att kvinnan ska ställa upp. Man ska inte behöva ställa upp ett skit. Det ska vara av kärlek.

Det är bra att prata, prata och prata. Komma på Varför. Det kan vara en simpel anledning. Hon är ju ändå tillsammans med honom. Då får man väl hoppas och anta att hon tänder på honom fortfarande.
Citera
2025-09-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jw1891
Förhållande sen 15 år. Ligger typ en gång i månaden. Jag skulle önska minst en gång i veckan. Runkar dagligen och tänker ofta på tjejen när jag gör det, vilket jag ändå tycker känns bra.

Men hon är så tråkig. Tar ej för sig. Jag är tydlig med va jag vill. Jag skickar henne, försöker kyssa henne direkt efteråt men hon vänder bort ansiktet och skrattar. Typ säger blä. Försöker ge tillbaka genom att kyssa henne efter avsugning men hon liksom förutsätter att jag inte vill det.

Hon vill inte veta hur många jag legat med, och jag vet inte hennes bc. Börjar fundera på om hon har en orimlig hög bc och inte vill berätta det. Jag skulle tycka det vore jobbigt om hon knullat med 40+ liksom, då har hon varit sexuellt aktiv men vill inte va det med mig...

Ska sägas att hon kommer varje gång vi ligger, före mig.

Men va fan gör man? Jag vet att man ska prata men är så rädd för sanningen. Att de typ är att hon är nöjd, att hon inte har sexlust... Då blir det så verkligt att det här är var jag har att förhålla mig till
Ska man va otrogen då?

Börja onanera tex cam sex med andra osv
Citera
2025-09-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Det är inte att muta. Hon kan väl betala hälften. Det är just att han ens säger ”vi borde åka iväg en helg, bara vi två”, som är det viktigaste här. Det visar på omtanke. Så inte hon planerar allt de gör tillsammans. Det kan vara allt från lyxigt spahotell till något som inte behöver kosta allt för mkt, en picknick? Där Han fixat och planerat upp det. Garanterat uppskattat.

Killen ska gå på picknick för att frugan ska släppa till? Låter barnsligt och omoget för vuxna människor.

Citat:
Det är inte att gnälla bara för man pratar om det. Han behöver ju inte skrika ”nu vet vi inte legat på så och så länge, släpp till nu!” Som man har läst om att vissa säger. Eller påstår att kvinnan ska ställa upp. Man ska inte behöva ställa upp ett skit. Det ska vara av kärlek.

Vill hon inte ställa upp kan hon packa och dra. Finns 100 tals kvinnor i Asien som vill ha hennes jobb. De är både yngre och tightare.

Citat:
Det är bra att prata, prata och prata. Komma på Varför. Det kan vara en simpel anledning. Hon är ju ändå tillsammans med honom. Då får man väl hoppas och anta att hon tänder på honom fortfarande.

Vad finns det att prata om? Det är en vuxen kvinna som har haft sex i många år. Då kan man hoppa över förspelet och sära på benen.
Citera
2025-09-06, 18:55
Medlem
”Ska sägas att hon kommer varje gång vi ligger, före mig.”

Are you sure dawg?

Inte för att jag vill strö salt i såren det första jag gör, men för att förbättra en sån här situation så gäller det att du är 100% ärlig med dig själv.

För det första, bara strunta i hennes BC. Tjejer kan ligga exakt när de känner för det och har således högre BC än den genomsnittlige killen. Acceptera detta och gå vidare i livet annars handikappar du dig själv med tankar som inte ger dig ett skit.

För det andra. Jag tror inte att hon är supertänd på dig ärligt talat. Hade du varit skitsnygg så hade ni väldigt sannolikt legat oftare. Det du kan göra är att träna och sluta äta skräpmat dricka alkohol/läsk. Träna 3 ggr i veckan ett halvår. Köp nya kläder. Du måste fan lägga tid på att göra dig själv mer attraktiv om du vill ligga mer, du kan liksom inte tigga/drömma dig till mer sex…

För det tredje, de andra kommentarerna jag läste är värdelöst skitsnack från en massa blötfeta bönder som är totalt clueless. Följ inte deras tips för guds skull.
Citera
2025-09-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
För det första, bara strunta i hennes BC. Tjejer kan ligga exakt när de känner för det och har således högre BC än den genomsnittlige killen. Acceptera detta och gå vidare i livet annars handikappar du dig själv med tankar som inte ger dig ett skit.

Om hon fått ligga runt och inte han är det orättvist och inget han ska behöva acceptera. Rätt förnedrande också.

Citat:
För det andra. Jag tror inte att hon är supertänd på dig ärligt talat. Hade du varit skitsnygg så hade ni väldigt sannolikt legat oftare. Det du kan göra är att träna och sluta äta skräpmat dricka alkohol/läsk. Träna 3 ggr i veckan ett halvår. Köp nya kläder. Du måste fan lägga tid på att göra dig själv mer attraktiv om du vill ligga mer, du kan liksom inte tigga/drömma dig till mer sex…

Har man ingått relation är det sex som gäller oavsett hur den andra parten ser ut. Det har man rätt att kräva tycker jag.

Han ska inte behöva ragga upp sin egen fru. Då kan han lika gärna lämna henne och ragga upp nån ny.
Citera
2025-09-06, 19:20
Medlem
Citat:
Håller ej med. Relation = garanterat sex. Börjar kvinnan vilkora sexet tänder hon inte på mannen. Då är det över.

Det är för fan det jag säger.
Tänder hon inte på dig längre är det ofta ditt fel.
Många män slutar bry sig om kvinnan efter ett tag och då slutar kvinnan också tända på dig
Citera
2025-09-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Det är för fan det jag säger.
Tänder hon inte på dig längre är det ofta ditt fel.
Många män slutar bry sig om kvinnan efter ett tag och då slutar kvinnan också tända på dig

Meningen med en relation är garanterat sex. Oavsett om man tänder på sin partner eller inte.

Jag tycker han kan kräva att hans fru ska ställa upp. Vägrar hon kan han lämna.
Citera
2025-09-06, 19:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Meningen med en relation är garanterat sex. Oavsett om man tänder på sin partner eller inte.

Jag tycker han kan kräva att hans fru ska ställa upp. Vägrar hon kan han lämna.

Förstår att du är gift, så där vill väl i princip alla män att deras kärring resonerarar.
Citera
2025-09-06, 20:06
Medlem
Citat:
Killen ska gå på picknick för att frugan ska släppa till? Låter barnsligt och omoget för vuxna människor.

Vill hon inte ställa upp kan hon packa och dra. Finns 100 tals kvinnor i Asien som vill ha hennes jobb. De är både yngre och tightare.

Vad finns det att prata om? Det är en vuxen kvinna som har haft sex i många år. Då kan man hoppa över förspelet och sära på benen.
Nej, det är inte för hon ska släppa till. Det är för att de ska komma närmre varann och skapa stämning. Kvinnor har ingen som helst skyldighet att ”släppa till” . Trams.
Citera
2025-09-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
”Ska sägas att hon kommer varje gång vi ligger, före mig.”

Are you sure dawg?

Inte för att jag vill strö salt i såren det första jag gör, men för att förbättra en sån här situation så gäller det att du är 100% ärlig med dig själv.

För det tredje, de andra kommentarerna jag läste är värdelöst skitsnack från en massa blötfeta bönder som är totalt clueless. Följ inte deras tips för guds skull.
Det handlar inte enbart om att vara snygg. En snubbe kan vara hur snygg han vill men är han dum så kan han glömma att det blir något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in