• 4
  • 5
2025-09-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbgfinest
Då är det inte han Alex jag tänker på. Jag måste veta vem han är, gick han på nanny? Jag är också från RG är ett år äldre än alex

Kan mkt väl vara samma person men att du har fel ålder, han kallades för Göran men hette Alex.

Tror han gick på Nanny men är inte säker, han umgicks i samma skara från RG som gick och blev Skinheads (1 utav dom fick bla en molotov inkastad i sin lägenhet på skaragatan) och HIF supportar, iomed att du är uppvuxen på RG och 90'a så borde du veta vilka jag menar, det här var 2002 till 2006.
Däremot så var A aldrig Skinhead eller HIF supporter och han drog sig undan efter ett tag och umgicks 24/7 med denna M.S från AD som fick barn med hon Maria som gick bort för x antal år sedan.
Senast redigerad av InCrustWeTrust 2025-09-07 kl. 11:10.
Citera
2025-09-07, 14:48
Medlem
mcflurries avatar
https://www.facebook.com/share/p/1Yn...ibextid=wwXIfr

Här finns bild på A

Citat:
Ursprungligen postat av InCrustWeTrust
Kan mkt väl vara samma person men att du har fel ålder, han kallades för Göran men hette Alex.

Tror han gick på Nanny men är inte säker, han umgicks i samma skara från RG som gick och blev Skinheads (1 utav dom fick bla en molotov inkastad i sin lägenhet på skaragatan) och HIF supportar, iomed att du är uppvuxen på RG och 90'a så borde du veta vilka jag menar, det här var 2002 till 2006.
Däremot så var A aldrig Skinhead eller HIF supporter och han drog sig undan efter ett tag och umgicks 24/7 med denna M.S från AD som fick barn med hon Maria som gick bort för x antal år sedan.
Citera
2025-09-07, 14:49
Medlem
mcflurries avatar
Och här är hans fb

https://www.facebook.com/share/19xcH...ibextid=wwXIfr

Citat:

Citera
2025-09-08, 20:40
Medlem
xcb567s avatar
P.P är släppt, artikel bakom betalvägg.
Citat:
Ursprungligen postat av hd.se
Mordmisstänkt släppt i väntan på obduktionssvar

Den man som anhölls misstänkt för mord på en kvinna på Rosengården har släppts. Misstankarna mot honom kvarstår dock.
Strax efter 14-tiden i fredags anträffades en avliden kvinna i 55-årsåldern i en lägenhet på Rosengården i Helsingborg.
Citera
2025-09-08, 22:35
Medlem
Citat:
Dib*n/L*rsson. Kallades för Göran förr,liten kort kille, han brukade umgås med pundar Marcus från AD.

* = a
Mackan från AD? "bögen" menar du 😂
Citera
2025-09-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbgfinest
Bodde Alex på skaragatan som liten ? Hade en syster som hette Denise ?
Alex som kallades för Göran är inte uppväxt på RG, den Alex som du tänker på kallas för "papps" o har en syster som heter Denise. Han lever fortfarande.

Göran är uppväxt på ga, vet hans farsa bodde mitt i backen vid ga-hallen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in