Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-11-02, 22:52
Medlem
engammalfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorn.kiva
Snälla. Livesänd detta på Twitch eller Youtube. Facebook kanske passar en boomer bättre. Hur som helst, jag vill se din skugga glöda och ryka. Tills dess kallar jag dig för det du är: En lögnare i textform i stort behov av psykiatrin. Prove me wrong. Det är en livesändning bort. En.
Du kan få känna på mina horn knölar som inte spegel din jävla vattenloppa.
Citera
2025-11-02, 23:47
Medlem
Jag "dog" hade en nära döden upplevelse 2014 då jag föll från 32 meter rakt ner i asfalten ifrån en lägenhet på högsta våningen efter ett tilltagande bråk uppe i lägenheten.

Minns jag flög neråt och asfalten kom närmre och närmre och trodde "nu dör man väl då!" och så blev det en sån jädra SMÄLL!!!

....

Så blev det svart. Jag åkte i en tunnel och kom fram vid något mörkt. Och jag uppfattade en röst som sa till mig

"Du är inte välkommen här ännu. Du ska komma tillbaka och du ska lära dem en läxa och sedan söker du att hjälpa dem som klarar sig igenom det över sikt".

Sedan vaknade jag på asfalten med ambulanspersonal över mig och min tjej på den tiden skrek på mig från lägenheten.

Jag reste mig bara upp och skrattade till lite "Jag är okej!" ! Ambulanspersonalen bad mig lägga mig ner igen. De var nog helt chockade! Du har fallit 32 meter! Det är omöjligt att överleva en sådan olycka!

"Det skiter jag i!"

Snackade med en läkare väl på sjukan och det hela var ändå en olycka. Jag var absolut inte självskadebenägen eller något sådant...

Och nu har det ju gått nästan 12 år sedan dess. Jag har mer eller mindre fullt upp med att lära folk en läxa och även hjälpa dem över sikt i mångt och mycket. På väldigt många olika sätt och det går framåt med de bitarna och jag märker defintiva och tydliga resultat. Fast jag offrar väldigt mycket utav mig själv på ett sätt...som jag ser det för en högre makt.

Jag ska ju faktiskt vara död och får vara riktigt glad att jag lever och kan göra något över huvud taget och ändå mår bra. Har hälsan med mig, och ser bra ut osv!

Försöker seriöst med alla jag stöter på att göra mitt innersta för dem på ett eller annat sätt. Tyvärr bryr sig ju inte alla om vare sig sina möjligheter att göra något utav sig själva eller att ens lyssna på välmenade hjälp. Ens när de får den! Dessa människor har i extremt många fall då dött.... Medans andra har klarat sig och blivit bättre och mer väl fungerande människor!

När jag har chansen och möjligheten att bidra till någon annan människas värde i livet. Så ser jag till att ta till vara på den chansen. För om inte jag gör det kanske ingen gör det och varje gång folk tar mina tips på allvar - har det förändrat deras liv fullständigt.

Är nu 72 personer i min omgivning som dött och jag är 44. Sverige är kraftigt annorlunda nu än det 80 och 90 tal jag växte upp i....eller hur!?
Citera
2025-11-03, 20:29
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Röster från ängel är speciellt i början och välmenande sen förändras ordvalet blir hotfulla med tiden och fruktansvärd ilska. Ängel är mer mänskliga och krigiska än vi tror. Händer något allvarligt fel allt blir annorlunda i truppen och andliga jorden systemet förändras till sämre för alla iblandande.

Önskade mer fred och respekt.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in