• 7
  • 8
2025-09-22, 11:44
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Skitkul, troligen dagens spontangarv. :-)

Kul med videos som visar fullt mänskligt beteende. Kvinnor å tom småtjejer uppvisade också trånande blickar, men då troligen mer av typen "så attraktiv vill jag också vara". Men gubben som höll på att ramla i rulltrappan.. klockrent!

Jag minns tillbaks när Tone Bekkestad presenterade vädret.. Många män missade helt väderkartan och hade inte en aaning om prognosen för kommande dag. Somliga av deras fruar märkte det och skrev arga brev till TV.

Men hon den lite medelålders blonda kvinnan i mitten på videon visade ett aggressivt ansiktutryck, såååå fullt av avund. Snacka om kroppspråk.

He.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-22 kl. 11:49.
Citera
2025-09-22, 13:54
Medlem
De fula tajtsen måste försvinna för gott
Citera
2025-09-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Men hon den lite medelålders blonda kvinnan i mitten på videon visade ett aggressivt ansiktutryck, såååå fullt av avund. Snacka om kroppspråk.
Tänkte också på det, avundsjuka. Men skulle efter lite eftertanke snarare säga att hon uttrycker hotande konkurrens, golvad på förhand av motståndet. Sedan att hon är medelålders med lite rynkor gör ju att hon har lättare att uttrycka känslor i ansiktsuttryck (tänk Silvia som inte ens kunnat le normalt sedan rätt länge).
Citera
2025-09-22, 20:24
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Tänkte också på det, avundsjuka. Men skulle efter lite eftertanke snarare säga att hon uttrycker hotande konkurrens, golvad på förhand av motståndet. Sedan att hon är medelålders med lite rynkor gör ju att hon har lättare att uttrycka känslor i ansiktsuttryck (tänk Silvia som inte ens kunnat le normalt sedan rätt länge).

Ha ha!!

Men den storvuxne mannen som ser ut som James Hatfield förmodar jag var hennes man. Han tycktes inte se någonting, varken sin avundsjuka fru eller den unga donnan.

He.😺😺
Citera
2025-09-23, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ha ha!!

Men den storvuxne mannen som ser ut som James Hatfield förmodar jag var hennes man. Han tycktes inte se någonting, varken sin avundsjuka fru eller den unga donnan.

He.😺😺
Åjo, lite rumpa spanar han in.. Men nåt stör mig i videon. Man får aldrig se henne ur de filmades perspektiv, hon skulle kunnat ha en stor röd clown-näsa.

Minns en video jag inte hittar. En kille som stoppat nåt i kalsongerna för att göra "paketet" större som går omkring i en klädbutik. En annan som filmar folks blickar.. Visst fan tjuvtjikar folk, både kvinnor å män, med en skillnad, kvinnor kollar in hans rätt tajta rumpa också.

Men.. det är ju för fan ett hälsotecken, att vara attraherad av motsatta könet. Skulle ju vara bedrövligt om det var tvärt om..
Citera
2025-09-23, 07:08
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Åjo, lite rumpa spanar han in.. Men nåt stör mig i videon. Man får aldrig se henne ur de filmades perspektiv, hon skulle kunnat ha en stor röd clown-näsa.

Minns en video jag inte hittar. En kille som stoppat nåt i kalsongerna för att göra "paketet" större som går omkring i en klädbutik. En annan som filmar folks blickar.. Visst fan tjuvtjikar folk, både kvinnor å män, med en skillnad, kvinnor kollar in hans rätt tajta rumpa också.

Men.. det är ju för fan ett hälsotecken, att vara attraherad av motsatta könet. Skulle ju vara bedrövligt om det var tvärt om..

Men Aria_ in_sky har gjort andra shorts, så det är ingen röd näsa där.

Det är ett hälsotecken att inte bry sig.😅😂🤣

https://youtube.com/shorts/2xuyDPgdp...-i7jLUXW_bl6iy
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-23 kl. 07:18.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in