2025-09-05, 13:15
Medlem
Angeliqas avatar
Hittade ett lite udda åtal. Mannen åtalas för sexuella övergrepp mot ett antal minderåriga barn. Det låter som om det handlar om småbarn i förskoleåldern (sitter i knä etc). Samtidigt åtalas mannen för djurplågeri av 45 (!) duvor. Bodde barnen också i den misären? Fick de mat, vatten och vård till skillnad från duvorna?

Jag hittat ingen tråd eller artikel om fallet. Det är tyvärr alltför vanligt förekommande att barn och djur far illa.

Stämningsansökan.
https://gofile.io/d/1Ys5ut

50+ mannen är statslös och åklagaren yrkar på utvisning. Utvisning till förmodade Palestina verkställs knappast.

Vad blir straffet?
Citera
2025-09-05, 14:15
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Hittade ett lite udda åtal. Mannen åtalas för sexuella övergrepp mot ett antal minderåriga barn. Det låter som om det handlar om småbarn i förskoleåldern (sitter i knä etc). Samtidigt åtalas mannen för djurplågeri av 45 (!) duvor. Bodde barnen också i den misären? Fick de mat, vatten och vård till skillnad från duvorna?

Jag hittat ingen tråd eller artikel om fallet. Det är tyvärr alltför vanligt förekommande att barn och djur far illa.

Stämningsansökan.

50+ mannen är statslös och åklagaren yrkar på utvisning. Utvisning till förmodade Palestina verkställs knappast.

Vad blir straffet?

En statslös arab som har duvor och knullar barn. Vem kan gissa religionen?
Citera
2025-09-05, 15:42
Medlem
Tror du på fullt allvar att brotten begicks utifrån någon religiös övertygelse?

Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
En statslös arab som har duvor och knullar barn. Vem kan gissa religionen?
Citera
2025-09-05, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorodu

Det här är FB, alla brott är gjorda av MENA. De lever i en värld du och jag inte kan se tyvärr.

@TS. helt absurt. denna typ av människor förtjänar inte att andas. Förhoppningsvis trillar han i en ravin och blir föda åt faunan där så har han gjort ngt vettigt med sitt liv. Att plåga djur och barn är det värsta som finns.
Citera
2025-09-05, 18:03
Citat:
Ursprungligen postat av Dorodu

Nej inte alls men kombinationen av duvor nationalitet och pilla barn i röven är vanligt förekommande.

För övrigt har jag fått obekräftade uppgifter om att det rör sig om familjehemsplacerade barn.
Citera
2025-09-05, 21:03
Medlem
Oj, på vilket sätt hör duvor och pedofili ihop?

Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Nej inte alls men kombinationen av duvor nationalitet och pilla barn i röven är vanligt förekommande.

För övrigt har jag fått obekräftade uppgifter om att det rör sig om familjehemsplacerade barn.
Citera
2025-09-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa

Stämningsansökan.

Vad blir straffet?

Länken funkar ej. Och jävligt märkligt att detta inte har stått i Borås tidningen.
Citera
2025-09-24, 14:06
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadManSad
Länken funkar ej. Och jävligt märkligt att detta inte har stått i Borås tidningen.

Ny länk till stämningsansökan.

https://gofile.io/d/PbDy6n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in