2026-09-13, 08:22
Medlem
Tavastehuss avatar
”You can watch selected live NFL games globally on Netflix with any active subscription plan.”

Netflix sänder mer och mer sport.
Citera
2026-09-13, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
”You can watch selected live NFL games globally on Netflix with any active subscription plan.”

Netflix sänder mer och mer sport.
Svårt med netflix då de är otydliga. Inför säsongen listade de två matcher. Sen blev det utökat till fyra matcher. Hade varit bra om de kunde vara tydliga med hur mycket de ska visa?
Citera
2026-09-13, 08:33
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EspanaSoleada
Svårt med netflix då de är otydliga. Inför säsongen listade de två matcher. Sen blev det utökat till fyra matcher. Hade varit bra om de kunde vara tydliga med hur mycket de ska visa?
Ja, det är dåligt av dem.

Där jag bor ser man alla NFL-matcher via extra abonnemang hos Dazn, så jag antar att Netflix även här bara har ett fåtal matcher. Har du kollat Dazn Sverige och vilka alternativ som finns där?
Citera
2026-09-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Ja, det är dåligt av dem.

Där jag bor ser man alla NFL-matcher via extra abonnemang hos Dazn, så jag antar att Netflix även här bara har ett fåtal matcher. Har du kollat Dazn Sverige och vilka alternativ som finns där?
Dazn finns att tillgå här också men det är ju dyrt. Men Disney+ låter förmånligt om det stämmer. Hela deras ordinarie utbud plus flera NFL-matcher i veckan om detta stämmer. Jag ska teckna ett abonnemang och testa ikväll.
Citera
Igår, 11:47
Medlem
Blev det inte någon matchtråd för NFL 26/27?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in