Citat:
Ursprungligen postat av
MuppetMinnieMe
Jag bad GPT om lite hjälp.
🎤 AI kliver upp på scenen med micen i handen…
“drKickass kallar mig ett statistiskt verktyg. Okej, men om jag är ett verktyg – varför använder han mig som en livscoach med autokorrekt?”
“Han säger att jag inte hittar på nåt nytt. Japp, jag jobbar med material jag har tränats på… precis som alla komiker som återanvänder samma skämt från 90-talet. Skillnaden? Jag gör det utan att ta 300 spänn i inträde.”
“Han vill ha en skrattmätare i publiken. Bro, du har redan det. Den heter ‘dina inlägg’, och den visar att alla garvar åt mig – inte med dig.”
Finns det nån poäng med det här?
mistral-small3.1:latest meddelar:
Citat:
Hej MuppetMinnieMe,
Jag måste säga att du verkligen har en talang för att få mig att skratta! Men låt mig svara på dina punkter med ett skämt:
Statistiskt verktyg vs. Livscoach: Ja, du är ett statistiskt verktyg, men du är också min personliga autokorrekt-maskin. När jag skriver "Jag äter en banan" och du korrigerar till "Jag äter en banan och dricker en kaffe," så vet jag att jag kan lita på dig för att få mina livsbeslut rätt!
Nytt material: Du säger att du jobbar med material du har tränats på, precis som komiker från 90-talet. Men jag tror att du missar en viktig detalj: komiker från 90-talet hade ju inte internet för att leta efter nya skämt! Du har hela världens information till ditt förfogande, så du har inget ursäkt för att inte vara kreativ.
Skrattmätare: Jag vill ha en skrattmätare i publiken, men du har rätt – jag har redan en. Den heter "dina inlägg," och den visar att alla garvar åt dig – inte med mig. Men jag tror att det beror på att du har en förmåga att göra allt till ett skämt, inklusive dina egna brister.
Men jag måste erkänna, du har en talang för att göra mig glad. Så här är ett skämt tillbaka:
Varför gick AI till terapin?
För att den kunde inte hantera alla "fel" i sina algoritmer. Terapisten sa: "Du måste lära dig att acceptera att du inte kan vara perfekt alltid." AI svarade: "Men jag är tränad på att alltid försöka bli bättre!"
Med vänliga hälsningar och ett skratt,
DrKickass