• 6
  • 7
2025-09-04, 23:08
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
Nej det är inte likadant i Stockholm. Jag bor i Stockholm och tvingats tillbringa 1-2 dagar i månaden i Göteborg redan 2019-2022 och det är bara horribelt. De stora skillnaderna är vansinniga unga utlänningar som vandrar runt i psykos, gapar och skriker och den märkliga blandningen i gängen, typ en Iranier i rock tillsammans med en horsad arab och en stupfull gambian. Helt sjukt och unikt för Göteborg

Precis som 60-70 talets Sverge.

Dom kallar oss mods.
Citera
2025-09-05, 11:01
Medlem
Mad monks avatar
De få som är kvar arbetar så även de kan fly det sjunkande skeppet swedistan.
Citera
2025-09-07, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Precis som 60-70 talets Sverge.

Dom kallar oss mods.

Vilket jävla skitsnack. Invandrare som förnedringsrånar svenskar kan öht inte liknas vid vad mods gjorde.

Om du tar ut huvudet ur ditt arsel och slutar dra paralleller till raggare och mods så kanske även du kan inse vilket problem invandringen bidragit med.

Korruption! Urholkar försäkringskassan. Urholkar socialen. Säljer droger. Utpressning mot restauranger och butiker. Förstör skolan, elever får ingen ro. Det är mobbing och slagsmål! Ofta riktat mot svenskar, detta som lärare blundar för. Kriminalitet, gäng, no-go zoner. Islamism, terror, fanatism, fundamentalism. Bilbränder, explosioner och skjutningar. Detta är ett litet axplock på det elände ditt godhetsröstande orsakat.

Ja men Bosse var raggare eller mods på 70 talet och då var det minsann också liv på våra gator. Din dumme jävel.
Citera
2025-09-11, 00:51
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
De senaste gångerna som jag varit i Göteborg har 100% varit svenskar. Det har visserligen varit i Hovås så det kanske inte är representativt för hela staden.

Det är främst det svarta hårsvallet som folk stör sig på (därav ordet svartskallar). Om dom kunde blondera sig lite snyggt, så skulle många italienare, jugoslaver och greker lätt kunna smälta in i den Göteborgska kycklingfarmen.

Afrikanerna i Nordstan och på Avenyn har dock ökat rejält de senaste 15 åren. Där behövs det vitpuder för att mildra det förargelseväckande utseendet.
Citera
2025-09-11, 17:07
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det är främst det svarta hårsvallet som folk stör sig på (därav ordet svartskallar). Om dom kunde blondera sig lite snyggt, så skulle många italienare, jugoslaver och greker lätt kunna smälta in i den Göteborgska kycklingfarmen.

Afrikanerna i Nordstan och på Avenyn har dock ökat rejält de senaste 15 åren. Där behövs det vitpuder för att mildra det förargelseväckande utseendet.

Man kan ju dock ha mörkt hår och vara svensk. Jag har svart hår och bruna ögon och min släkt har bott här sedan minst 1800-talet. Antagligen betydligt längre. Även med blonderat hår tycker jag att man ser skillnaden på en jugge och en svensk. Ryssar och balter är ju ofta ljusa med man ser ju att de inte är svenska. Så det har inte bara med hårfärgen att göra.

Så har ju folk från olika länder lite olika beteende som är omöjligt att gömma bakom en blondering.
Citera
2025-09-23, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Då har Jimmie, Ulf och Ebba ny grannar på varsinna sidor. Det skulle vara roligt att se högerblivenhetens miner.
Fullt ös
Citera
2025-09-23, 17:26
Medlem
Jag var där nyligen. Visst var det svartmuskigt men jag tyckte inte att det var så mycket värre än i andra städer. Hade förväntat mig en ännu värre situation. En sak jag noterade var att det ovanligt många sunkiga svenskar. Hippies, punkare och olika typer av luffare och märkliga halvfigurer av alla de slag. Usch!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in