• 4
  • 5
2025-09-09, 20:35
Medlem
Därför att det är BS, Jag VET vem det är och hur han fungerar... har gett honom sparken en gång. har inga högre tankar, men tror att han har mest oflyt när han tänker.
Jag vet inte ett skit om vad som hänt här, men tänkte på honom när jag läste rubriken i lokalmedia.
Han må vara omogen, men inget äckel, nu är han uthängd till hyenorna!
Nån stör sig på nån o lägger namn o uppgifter här på Flashback, klassiskt fittbettende.
Jag får ta reda på vad som hänt, men dessa frågor kräver mycket lite för att bli en rättsak, jag avskedade en annan kille för många år sedan, då jag fick reda på att han dömts!!!
skitbra kille på alla sätt, men en dom är en dom, det går inte att bortse ifrån....

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Googlade efternamnet och fick bara en massa historiskt trams om släkten. Inget relevant alls vad gäller att någon med samma efternamn i dag skulle kunna hålla en sexförbrytare om ryggen och se till att han barken får sparken eller polisanmäls. Så tala ur skägget.

Edit: Kollade upp några med det namnet boendes i Linköping, ev hans far och mor. Bägge bodde i hyresrätter och kvinnan någon form av lönekontorist om jag fattar saken rätt. Knappast några makthavare vad jag kan se.
Citera
2025-09-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morwidin
Därför att det är BS, Jag VET vem det är och hur han fungerar... har gett honom sparken en gång. har inga högre tankar, men tror att han har mest oflyt när han tänker.
Jag vet inte ett skit om vad som hänt här, men tänkte på honom när jag läste rubriken i lokalmedia.
Han må vara omogen, men inget äckel, nu är han uthängd till hyenorna!
Nån stör sig på nån o lägger namn o uppgifter här på Flashback, klassiskt fittbettende.
Jag får ta reda på vad som hänt, men dessa frågor kräver mycket lite för att bli en rättsak, jag avskedade en annan kille för många år sedan, då jag fick reda på att han dömts!!!
skitbra kille på alla sätt, men en dom är en dom, det går inte att bortse ifrån....

Hög trovärdighet på det som sägs om honom, tyvärr är det inte bara saker han tänker.
Citera
2025-09-10, 04:50
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Manlig skolanställd erkänner att han tafsar på elever, får jobba kvar (2025)

Beslut av arbetsgivare är A&A. Brott är ABoK.

/ Moderator
Citera
2025-09-10, 20:59
Medlem
Corren.se: https://www.corren.se/nyheter/linkop...-tyst/r90ymkmr

"Daniel larmade: ”De försökte få mig att vara tyst”
Daniel – som arbetar på Folkungaskolan – har larmat om mannen som tonårsflickor pekar ut som närgången. Han upplever att situationen inte har tagits på allvar.
Nu vittnar han om hur han uppmanats att skriva under ett dokument under ett möte där skolchefen Christer Helmersson sagt att han ska sluta sprida rykten om mannen.
– De försökte få mig att vara tyst, säger Daniel."
Citera
2025-09-11, 12:38
Medlem
Har fått till mig att både hans flickvän jobbar där och dotter går där... Snyggt jobbat
Citera
2025-09-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel666
Har fått till mig att både hans flickvän jobbar där och dotter går där... Snyggt jobbat

Även jag har hört detta om M. C. I sextingfallet på samma skola gick hans barn också på skolan. Stackars barn...
Citera
2025-09-24, 11:00
Medlem
Ny artikel i Corren... Tycker chefen Helmersson verkar jäkligt tafatt... Han kanske är likadan?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in