2025-09-02, 21:22
Medlem
Tuppruskarens avatar
Svenskt wt 100% som förmodligen trodde gubben skulle skriva arvet på henne.
Citera
2025-09-02, 21:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hmmm... något säger mig att mannen inte kan ha varit alltför missnöjd!

...sedan är det förstås oprofessionellt ändå. Jag har själv arbetat på äldreboenden samt i hemtjänsten när jag var ung. Då märkte jag ju tydligt att vissa män hade anknutit till mig på ett... erotiskt sätt. Jag minns t.ex. särskilt en som var sur, ledsen, kränkt och sårad när jag kom tillbaka efter semestern och var solbränd och fräsch, jag hade varit utomlands - och han hade bara varit i sitt rum, som alltid. Då ville han veta var jag hade varit, vem jag hade åkt med, och framförallt varför jag inte hade tagit med mig honom... Jag tyckte faktiskt synd om honom också och det var väldigt jobbigt ett tag.

Men om man inte klarar att hantera sådant professionellt, så kan man ju inte arbeta där.

Det krävs nog en del att som kvinna jobba på ett sådant där boende. Inte bry sig om saker så där jättemycket. Har man ju hört om kvinnor som jobbar och lakanen hos dessa gubbar brukar röra sig väldigt mycket när de går in i rummen. Med hög ålder följer ofta demens med att de faktiskt kan tro att den där unga damen är inne på mitt rum för hon är intresserad av mig...
Citera
2025-09-02, 21:27
Medlem
zombie-nations avatar
Hon super ned honom och sedan sexuellt utnyttjar honom och han ska alltså vara glad för det?

Och helt OK att hon är full på jobbet?

En människa som inte har gränser. Snor säkert de gamlas mediciner med och struntar i att mata dem om det behövs.

Det är väl självklart att hon inte ville gubben väl.
Citera
2025-09-02, 21:27
Medlem
Kan Sjömännen ha en sextant ombord r det inte mer än rätt att våra gamla också får tillgång till en dylik tant.
Citera
2025-09-02, 21:36
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det krävs nog en del att som kvinna jobba på ett sådant där boende. Inte bry sig om saker så där jättemycket. Har man ju hört om kvinnor som jobbar och lakanen hos dessa gubbar brukar röra sig väldigt mycket när de går in i rummen. Med hög ålder följer ofta demens med att de faktiskt kan tro att den där unga damen är inne på mitt rum för hon är intresserad av mig...

Jo, och det är inte alls alla som klarar av det. Särskilt inte de som kommer in med "Florence Nightinggale"-glasögonen. Alltså tror att det ska vara något romantiskt.
Citera
2025-09-02, 21:36
Medlem
Studsbolls avatar
Fast i nuläget är allt bara hörsägen. Det kan absolut vara sant att kvinnan druckit på jobbet och att sex kan har förekommit, men vi pratar om den typen av arbetsplats där kärringar dominerar och intriger spinns i takt med osämja uppkommer. Kanske har detta hänt och kanske ville de bara jävlas med kvinnan och så blev det svårt att backa från hittepået.
Citera
2025-09-02, 21:40
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Är detta vård-sektorns motsvarighet till Linda Staaf? Någon jävla hora som försöker knulla sig uppåt?

Snacka om att hon börjar på botten isåfall
Citera
2025-09-02, 21:42
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Det låter ju som en dröm för varje manlig vårdtagare! Ett luder som bjuder på alkohol och ger avsugningar. Jag förstår inte riktigt varför någon ens blir upprörd...

Övergrepp är övergrepp; oavsett kön.
Citera
2025-09-02, 21:53
Medlem
Namn på misstänkt?
Citera
2025-09-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Övergrepp är övergrepp; oavsett kön.
Såg gubben det som ett övergrepp?
Citera
2025-09-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jobbar din mamma på det äldreboendet?
tyvärr hon är död
Citera
2025-09-02, 21:56
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Såg gubben det som ett övergrepp?

Han uppges må dåligt, om han känner sig kränkt eller känner skam framgår inte, kanske besviken på att de inte kan fortsätta ha sina intima stunder tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in