Citat:
Ursprungligen postat av
goralux
Så, jag är drogliberal och använder cannabis regelbundet. Just nu bor jag i Helsingforsregionen och PCP har blivit väldans poppis och min fråga blir bara: Varför i helvete är det poppis?
När man ser dem på stan så är halvägs zombies. Sen flippar de ut i någon psykos och beter sig helt irrationelt: Agressiva attacker.
Läser man på av vad effekterna är så finns det bara allt för mycket horribelt skit... Speciellt när det finns många droger som fyller det du vill ha som är säkrare än PCP.
Så frågan blir: Är det verkligen så fint att vara på PCP? Jämfört med andra droger känns det som en tragedimaskin. Vad jag förstått så är det billigt men vad fan så många dåliga effekter när det finns bättre lösningar med väldigt lite nedsida.
Du är ju helt efterbliven.
Du tänker på alfa-PVP som inte har någonting med PCP att göra. PVP, eller "Peukku", röker man och blir tjackad och manisk av. Det är dopaminergt. Tänk dig typ som kemiskt crack. Exakt så.man blir skittrasig. Det är besläktat med MDPV.
PCP är en analog till ketamin och effekten är i samma kategori som ketamin, men med lite distinkta skillnader så man får vara lite mer försiktig under upplevelsen. Dvs en långvarig dissociativ drog som kan vara knepigare att hantera än ketamin. Kräver mer av användaren.
Det finns inte PCP på gatan i varken Sverige eller Finland. Det är nice men man får beställa på nätet.
Idiot som blandar ihop droger.
Idiot igen. Snacka inte skit om PCP! Det är en dissociativ drog som kan ta dig väldigt djupt. Det har oförtjänt dåligt rykte. Gillar man ketamin så gillar man PCP och alla andra dissociativa släktingar.
a-PVP är skit, och det missbrukas friskt i Finland. PVP har tagit över amfetaminet, men det inte existerar alls i Sverige.
Du snackar om en smuts-stimulant, men skyller på en väldigt ovanlig och ganska najs drog som är mer åt det psykedeliska hållet.